کد خبر: 65002
A

رویکرد حمایتی بانک ملی ایران برای رفع نیازهای اساسی خانوار

بانک ملی ایران در یک ماه ابتدای سال جاری تعداد شش هزار و 965 فقره تسهیلات به صورت فروش اقساطی، جعاله و مرابحه برای رفع نیازهای ضروری خانوار پرداخت کرده است که ارزش این تسهیلات به دو هزار و 78 میلیارد ریال می رسد.

رویکرد حمایتی بانک ملی ایران برای رفع نیازهای اساسی خانوار

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران  به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سال گذشته نیز بخشی از نیازهای اساسی خانوار با تسهیلات این بانک تامین به طوری که در سال 97 تعداد یک میلیون و 12 هزار و 180 فقره از این تسهیلات به ارزش 277 هزار و 505 میلیارد ریال پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران در سال رونق تولید، حمایت از بازار کالای داخلی را در دستور کار خود قرار داده و در یک ماه ابتدای سال، تعداد 663 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای مصرفی بادوام داخلی به ارزش 70 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

از سویی بانک ملی ایران در راستای همسویی با سیاست های دولت همواره رونق بازار تولید و کسب و کار را مورد توجه قرار داده و از این رو در سال گذشته نیز تعداد 82  هزار و 20 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش هشت هزار و 602 میلیارد ریال تخصیص داده است.

از ابتدای سال جاری تا پایان فروردین ماه، دو هزار و 931 فقره تسهیلات سرمایه در گردش نیز برای حمایت از تولید و اشتغال کشور به ارزش شش هزار و 551 میلیارد ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است. 

این در حالی است که در سال گذشته نیز میزان تخصیص این تسهیلات قابل توجه بوده به طوری که طی سال 97 تعداد 170 هزار و 93 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش در 88 هزار و 335 فقره توسط بانک ملی ایران تخصیص یافته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر