کد خبر: 8491
A

۶۸ درصد مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور به البرز اجرایی شده است

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با بیان اینکه پژوهشگران استان البرز با موانع متعددی روبرو هستند گفت: این موضوع اهمیت زیادی دارد و باید بررسی شود.

۶۸ درصد مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور به البرز اجرایی شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «محمدجواد کولیوند»  با تاکید بر اهمیت توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: مصوباتی که در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده است باید اجرایی شود، چون هرگونه کوتاهی در این زمینه بررسی خواهد شد.

کولیوند با اشاره به اهمیت مصوبات سفر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: تحقق این مصوبات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، تاکنون 68 درصد  مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور اجرایی شده است بنابراین در البرز نیز باید در مدت باقی‌مانده تا پایان سال حداقل 600 میلیارد تومان از اعتبارات اختصاص داده شده جذب شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از نیاز کشاورزی و صنعت البرز به پساب تصفیه شده گفت و تصریح کرد: محیط زیست در این زمینه نقش اصلی را برای دریافت مجوزها بر عهده دارد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با بیان این‌که پژوهشگران استان البرز با موانع متعددی روبرو هستند، یادآور شد: این موضوع اهمیت زیادی دارد و باید بررسی شود.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر