کد خبر: 8908
A
نایب رئیس دوم کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو یا دیده بان ایران

استیضاح آخوندی به صلاح نیست/ گزارش سانحه قطار ناقص نبود/ نمایندگان تبریز پیگیر وضعیت مصدومان حادثه هستند

"هادی بهادری" نایب رییس دوم کمیسیون عمران، در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با اشاره به گزارش سانحه قطار سمنان مشهد که روز گذشته در صحن علنی مجلس قرائت شد، اظهار داشت: روز گذشته به خاطر زمان بندی مجلس، اجازه قرائت کامل داده نشد، اما گزارش کامل در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

استیضاح آخوندی به صلاح نیست/ گزارش سانحه قطار ناقص نبود/ نمایندگان تبریز پیگیر وضعیت مصدومان حادثه هستند

"هادی بهادری" نایب رییس دوم کمیسیون عمران، در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با اشاره به گزارش سانحه قطار سمنان مشهد که روز گذشته در صحن علنی مجلس قرائت شد، اظهار داشت: روز گذشته به خاطر زمان بندی مجلس، اجازه قرائت کامل داده نشد، اما گزارش کامل در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: ده روز پیش یک گزارشی نوشته شد که ایرادات ویرایشی داشت که اصلاح شد و گزارش کامل کمیسیون روز گذشته در صحن قرائت شد.

نایب رییس دوم کمیسیون عمران با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی، گفت: با توجه به شرایط زمانی که تا انتخابات ریاست جمهوری داریم، با استیضاح وزیر تنها وزارت راه و شهرسازی دچار تنش شده  و این موضوع دردی را دوا نمی کند.

بهادری افزود: اینکه در ماجرای قطار چقدر وزیر راه میتواند مقصر باشد بحث دیگری است چرا که راه آهن دارای اساسنامه مشخصی است و خیلی مستقیم وزیر مطرح نیست.

وی گفت: در این ماجرا سازمان  بازرسی و قوه قضاییه ورود کرده اند و تا یک ماه دیگر کمیسیون عمران گزارش نهایی را ارائه خواهد داد.

بهادری با اشاره به پیگیری نماینده ها از وضعیت بازماندگان حادثه قطار تبریز مشهد، خاطرنشان کرد: نماینده های تبریز پیگیر این قضیه هستند و روند درمان ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر