کد خبر: 155626
A

جدیدترین خبرهای دکتر ماکان آریا پارسا

دکتر ماکان آریا پارسا، متولد اصفهان است و در رشته کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکترا فارغ‌التحصیل شده است. دکتر میثم شکری ساز، همان ماکان آریا پارسا است که نام و نام خانوادگی خود را تغییر داده است. وی همچنین دوره MBA را در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد در دانشگاه امیر کبیر تهران و دانشگاه اشتنباینس آلمان سپری کرده و دانش قابل توجهی در این بحث دارد. ماکان آریا پارسا یک کارآفرین برتر است که پس از سال‌ها ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و تالیف کتاب‌های مفید و مشاوره مدیریت کسب و کار، اکنون با خبر جدیدی همراهان خود را خوشحال کرده است. با ما همراه باشید تا در مورد دکتر ماکان آریا پارسا و هلدینگ معروف پارس پندار نهاد بیشتر بدانید.

جدیدترین خبرهای دکتر ماکان آریا پارسا

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ دکتر ماکان آریا پارسا، متولد اصفهان است و در رشته کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکترا فارغ‌التحصیل شده است. دکتر میثم شکری ساز، همان ماکان آریا پارسا است که نام و نام خانوادگی خود را تغییر داده است. وی همچنین دوره MBA را در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد در دانشگاه امیر کبیر تهران و دانشگاه اشتنباینس آلمان سپری کرده و دانش قابل توجهی در این بحث دارد. ماکان آریا پارسا یک کارآفرین برتر است که پس از سال‌ها ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و تالیف کتاب‌های مفید و مشاوره مدیریت کسب و کار، اکنون با خبر جدیدی همراهان خود را خوشحال کرده است. با ما همراه باشید تا در مورد دکتر ماکان آریا پارسا و هلدینگ معروف پارس پندار نهاد بیشتر بدانید.

ایده های ماکان آریا پارسا چطور عملی شدند؟

اخذ اقامت رایگان با دکتر ماکان آریا پارسا

دکتر ماکان آریا پارسا در پارس پندار نهاد، شرایط قرعه‌کشی ایجاد کرده است که با شرکت در این قرعه‌کشی می‌توانید یکی از برندگان این اقامت دائم باشید. خبری که برای هر فردی که اکنون به دنبال مهاجرت است، یک خبر مسرت‌بخش است. پارس پندار نهاد یک هلدینگ بین‌المللی بوده که موسس آن دکتر ماکان آریا پارسا است. رزومه کاری پارس پندار در زمینه مهاجرت، بسیار درخشان است. جهت شرکت در قرعه کشی کافیست عبارت "ماکان آریا پارسا اقامت رایگان" را در گوگل سرچ کرده و وارد سایت macan.ir شوید و به قسمت اقامت رایگان بروید. سپس مشخصات خود را وارد کرده و دکمه ثبت شانس را بزنید. ممکن است برنده خوش‌شانس اقامت کانادا، استرالیا، آلمان یا حوزه خلیج فارس، شما باشید!

مهاجرت با تیم پارس پندار نهاد

همانطور که گفتیم پارس پندار نهاد یک شرکت خصوصی بزرگ است که از سال 1387 فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و سپس در عرصه مهاجرت به کشورهای توسعه‌یافته دنیا مانند آلمان، کانادا، استرالیا و حاشیه حوزه خلیج فارس موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. امروزه کلاهبردان زیادی در زمینه مهاجرت، تبلیغات گول زننده‌ای منتشر کرده‌اند که افراد زیادی نیز به دام این کلاهبردان افتاده‌اند. باید مواظب بود در دام گرفتار نشد!

در دنیایی که همه برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند، برخی از افراد نیز به دنبال مهاجرت برای دستیابی به اهداف خود هستند؛ بی‌شک شرکتی معتمد که بتواند در بهینه‌ترین زمان به فرد برای دستیابی به مسیر مهاجرت کمک کند، بسیار ایده‌آل خواهد بود.

مهاجرت برای هر فردی سخت است؛ اما با وجود شرکت موفق پارس پندار نهاد می‌توان سختی‌های راه را کاست و یک مسیر فوق‌العاده را برای داستان مهاجرت آغاز کرد. این شرکت همواره بخش مهمی از موفقیت خود را برخورداری از تیم مشاوره حرفه‌ای می‌داند؛ زیرا تیم قوی با دانش کافی می‌تواند هدایت اصولی را برای مهاجرت انجام دهد. به عبارتی دیگر، منابع انسانی قدرتمند رمز موفقیت پارس پندار نهاد است و با کمک مشاوران حرفه‌ای در حوزه مهاجرت توانسته است تاکنون مسئولیت خطیر خود یعنی راهنمایی صحیح جهت مهاجرت آسان را به خوبی انجام دهد.

سس

 

کتاب‌های ماکان آریا پارسا هدایتگر مسیر موفقیت

ماکان آریا پارسا مولف و مترجم کتاب‌های زیادی در زمینه مدیریت کسب و کار، روانشناسی، بازاریابی و موفقیت است. با توجه به اینکه یکی از مهمترین و اصلی ترین اصولی که برای موفقیت وجود دارد، الگوبرداری از افراد موفق است، به همین دلیل می‌توان از نمونه‌های موفق و کارآفرین مانند ماکان آریا پارسا الگو گرفت و از راهنمایی‌های وی استفاده کرد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بهره‌مندی از دانش افراد موفق، استفاده از کتب و مقالات آن‌ها است. دکتر ماکان آریا پارسا نیز کتاب‌های بسیار پرفروش  به چاپ رسانده است که در ادامه لیست آن‌ها را ذکر کرده‌ایم.

  • کتاب مذاکره با دستان خالی
  • کتاب هنر شناخت مردم
  • کتاب توهم باهوشی 1 و 2
  • کتاب آسایش در آرامش
  • کتاب مدیریت کسب و کار نوین
  • کتاب استوار
  • کتاب سیاحت و مهاجرت تحصیلی و شغلی از دیدگاه اسلام
  • کتاب روابط فرد و سازمان
  • کتاب بازاریابی نوگرا
  • کتاب ناگفته‌های تاریخ تفکرات مدیریت
  • اسپکیولند، رابین (1389)، فراتر از استراتژی (نقش مدیران در پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز استراتژی)، مترجم: ماکان آریا پارسا
  • کریس روی و کرافت ویویس (1392)، تویی که ذهن برنده‌ای، مترجم: ماکان آریا پارسا
  • پیتر ارس و جورج ترک، (1392)، رازهای بازاریابی قدرتمند، مترجم: ماکان آریا پارسا
  • آلن و بارابرا پیس، (1395)، آسایش در آرامش، مترجم: ماکان آریا پارسا
  • اندرسون، تونی، (1395)، بازاریابی گوریلی، مترجم ماکان آریا پارسا
  • رابینز، آنتونی، (1396)،  استوار، مترجم ماکان آریا پارسا
  • و...

مجموعه‌های تحت نظر دکتر ماکان آریا پارسا

قرار گرفتن در بهترین مجموعه‌های آموزش کسب و کار، تولید محتوا، مشاوره مهاجرت، مشاوره کسب و کار، آموزش مجازی و اقدامات پژوهشی، آن هم برای یک مجموعه، به این راحتی‌ها به دست نمی‌آید. بلکه نیازمند سال‌ها تلاش و پیگیری‌های مداوم برای به دست آوردن این جایگاه است. پارس پندار نهاد با سال‌ها تلاش و کسب رضایت مشتریان توانسته است امروز به برندی محبوب و شناخته‌شده در زمینه آموزش مجازی تبدیل شود. آموزش‌های حرفه‌ای در زمینه‌های متعدد همان چیزی است که افراد برای راه‌اندازی یک کسب و کار نیاز دارند. در دانشگاه‌ها ما درس‌های متعددی را آموزش می‌بینیم و واحدهای عملی زیادی را پاس می‌کنیم؛ اما تا زمانی که به صورت حرفه‌ای وارد بازار کار نشویم، نمی‌توانیم کسب و کار موفقی را راه‌اندازی کنیم. در این راستا، زیرمجموعه‌های دکتر ماکان آریا پارسا، آموزش‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهند که نیاز اصلی بازار بوده و فرد را مستقیم با بازار کار آشنا می‌کند.

موسسات زیر نظر دکتر ماکان آریا پارسا در حال حاضر شامل مجموعه‌های اصلی به نام‌های آموزش مجازی پارس، آموزش عالی آزاد فن‌پردازان، آموزشگاه فنی حرفه‌ای پارس، مجله خبری این هفته، کاوش، انتشارات پارسیان دانش پندار است؛ که این مجموعه‌ها همگی در حال ارائه خدمات آموزش مجازی به ایرانیان داخل و خارج از کشور هستند. در ادامه به معرفی کلی سه مجموعه اصلی و مهم می‌پردازیم.

موسسه پارس پندار نهاد

پارس پندار نهاد، لقب کارآفرین برتر و مدیر نمونه کشوری یعنی دکتر ماکان آریا پارسا را به دوش می‌کشد. این شرکت در اصفهان تاسیس شد و از ابتدا قرار بود برای خدمات آموزشی ساده تعریف شود؛ اما بعد از تلاش‌های مستمر اهداف دیگری به مجموعه اضافه شد و پس از کسب موفقیت‌های زیاد، این موسسه به چندین زیرمجموعه مختلف تقسیم شد.

موسسه پارسیان دانش پندار علم گستر (آموزش مجازی پارس)

آموزش مجازی پارس در زمینه خدمات آموزشی به صورت مجازی راه‌اندازی شده است و برای یادگیری دوره‌های آموزشی مختلف از جمله ورزشی، ماساژ، حقوق، گردشگری، معماری و عمران، زبان انگلیسی، کشاورزی، مکانیک، صنایع، نرم‌افزارهای کاربردی، روانشناسی، هنری، حسابداری، مدیریت و... تیم حرفه‌ای را گرد هم آورده است. این مجموعه، آموزش‌های خود را به صورت پکیج ارائه داده و در زمینه آموزش، پژوهش و نگارش مقالات ISI نیز فعال است.

موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان

این مجموعه دارای دوره‌های آموزشی حرفه‌ای به صورت VIP و VVIP برای داوطلبان است؛ و به افراد دید متفاوتی نسبت به بازار کسب و کار ارائه می‌دهد. موسسه فن پردازان در رشته‌هایی مانند مدیریت کسب و کار، شبکه و کامپیوتر، هنری، گردشگری، معماری و عمران، زبان‌های خارجی، حقوق و وکالت و... آموزش‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهد؛ و برخلاف موسسه پارس، دوره‌ها به صورت پکیج نیست و یک شیوه آموزشی کاملاً متفاوت را پیش گرفته است.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر