کد خبر: 180910
A

انواع مدل جدید ترین آجیل خوری مسی ویژه عید نوروز

مدل آجیل خوری مسی هم به صورت تکی و هم به صورت سرویس ظروف پذیرایی مسی ارائه می شود. در روزهای نزدیک عید هستیم و خانم ها معمولاً به دنبال ظروف پذیرایی جدید و متنوع هستند.

انواع مدل جدید ترین آجیل خوری مسی ویژه عید نوروز

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدل آجیل خوری مسی هم به صورت تکی و هم به صورت سرویس ظروف پذیرایی مسی ارائه می شود. در روزهای نزدیک عید هستیم و خانم ها معمولاً به دنبال ظروف پذیرایی جدید و متنوع هستند. ظروف پذیرایی مسی در طرح های بسیار زیبا و متفاوتی تولید می شوند که قابلیت پاسخگویی به انواع سلیقه ها را دارند.

3553cb2b-bc62-415c-8a51-fea3f44f0036

آجیل خوری مسی خاتم کاری یک نمونه از این طرح هاست. ظروف مسی قلم کاری، ظروف مسی مینا کاری، ظروف مسی حکاکی و ظروف مسی که به صورت ترکیبی از شیشه و مس هستند نمونه هایی از تنوع بالای ظروف مسی هستند. ظروف پذیرایی مسی به عنوان ست پذیرایی عید نوروز بسیار مناسب است و علاوه بر استفاده در مراسم به عنوان ظروف دکوری جذاب هم کاربرد دارد.

خرید ظروف مسی هدیه ای ارزشمند

معمولا همه ما در مناسبت های مختلف به دنبال هدایای ارزشمند هستیم تا عزیزانمان را خوشحال کنیم. یکی از این مناسبت های مهم که در فرهنگ ایرانی بسیار مهم است عید نوروز است. هدیه دادن در عید نوروز از رسوم کهن ایرانی است. بعضی مواقع ما اطلاعات کافی درباره سلیقه فرد مقابل نداریم در این شرایط صنایع دستی همیشه جز بهترین انتخاب هاست.

هم برای دوستان و آشنایان و هم برای هدیه های مدیریتی و اداری می توانید از ظروف مسی استفاده کنید. آجیل خوری مسی خاتم کاری نمونه ای از این ظروف زیبا و ارزشمند است. هدیه دادن ظروف مسی که از صنایع دستی مهم کشورمان است نشانه اهمیت دادن و احترام شما به فرهنگ و هنر ایرانی است.

هنر اصیل خاتم و فیروزه روی مس

فیروزه کوبی از هنر های اصیل ایران است که امروزه این هنر با مس ترکیب شده و هنر جدیدی را خلق کرده است.

برای خاتم کاری ابتدا ظروف مسی در اندازه های مختلف و کاربری های متفاوت توسط استادان ماهر مسگر ساخته می شوند. سپس این ظروف به استادان خاتم کار سپرده میشوند تا هنر زیبای خاتم را بر روی آنها اجرا کند. ابتدا قطعات خاتم کاری را با ظرافت تمام آماده می کند. سپس استاد خاتم کار قطعات فوق را با چسب بر روی ظروف مسی قرار می دهد.

این قطعه های ظریف خاتم از نظر طرح و رنگ و اندازه کاملا یکدست و هم اندازه و صاف و مرتب هستند. هر چه قطعات خاتم ریز تر باشند ظرافت کار بالاتر می رود و قطعا ارزش هنری کار هم بالاتر است. ظروف زیبای خاتم کاری از زیباترین ظروف مسی هستند. آجیل خوری مسی خاتم کاری، شکلات خوری مسی خاتم کاری و قندان مسی خاتم کاری از پرطرفدارترین ظروف مسی خاتم کاری هستند.

انواع ظروف مسی پذیرایی

سرویس پذیرایی مسی از پرفروش ترین محصولات مسی هستند که فروش بالایی دارند به همین سبب تولیدکنندگان این محصولات با ایجاد تنوع در کار این محصولات مسی را به بازار عرضه می کنند.میوه خوری مسی،شیرینی خوری مسی، آجیل خوری مسی،شکلات خوری مسی از اجزای اصلی هستند که در بازار موجود می باشد.

در ظروف پذیرای زنجان محصولات دیگری مانند جام تک پایه تولید می شوند که زیبایی خاص خود را دارد و قیمت آن ارزان تر است. این جام ها در 5 الی 6 سایز موجود می باشند. از این محصولات مسی می توانید در بین سرویس پذیرای خود استفاده کنید.

شیرینی خوری تک پایه مسی از محصولاتی است که در سه سایز موجود می باشد، چندین تولید کننده این محصول را در  زنجان تولید می کنند، در اصفهان نیز شیرینی خوری مسی در سه سایز تو لید می شود با این تفاوت که محصولات تولید شده در اصفهان قلمزنی است و قیمت بالایی دارد. از دیگر محصولات مسی می توان به گز خوری مسی اشاره کرد، فقط در استان اصفهان تولید می شود،مس توان از آن هم به عنوان ظروف پذیرایی و هم به عنوان ظروف سرو استفاده کرد.

فروشگاه صبا مس زنجان تامین کننده انواع ظروف پذیرایی مسی می باشد. برای سفارش انواع محصولات مسی در تعداد بالا می توانید با کارشناسان عمده فروشی ظروف مسی صبا مس زنجان تماس حاصل فرمایید.

ظروف پذیرایی دربدار مسی را که داخل آن ها قلع شده است به عنوان ظروف سرو غذا نیز استفاده کنید.در ایام عید می توانید در کنار ظروف مسی از هفت سین مسی هم استفاده کنید. فروشگاه صبا مس تامین کننده انواع هفت سین مسی می باشد.

پرفروشترین مدل های آجیل خوری مسی

آجیل خوری مسی یکی از ظروف پرطرفدار مسی می باشد که علاوه بر زیبایی و ارزشمندی ان دارای خواص فراوانی می باشد. ظروف آجیل خوری مسی بسیار پرکاربرد هستند و در مراسمات و مهمانی ها و در جشن یلدا و عید نوروز و .. کاربردی فراوانی دارند و چه بسا فروش این ظروف افزایش می یابد. خریداران عمده آجیل خوری مسی حتما از این ظروف پرطرفدار خریداری کنید. جهت راهنمایی بیشتر با کارشاسان صبامس زنجان تماس بگیرید. در ادامه همراه ما باشید تا با پرفروشترین آجیل خوری مسی در چند سال اخیر آشنا شوید.

مدل آجیل خوری دربدار مسی

آجیل خوری های دربدار مسی در چندین مدل خاص و پرطرفدار هستند.آجیل خوری مسی درب دار دارای یک در مسی و ظرف آجیل خوری است که دارای سایز های متنوعی هستند. از جمله مدل های آن شامل: آجیل خوری دربدار سه پایه مسی، که عرض آن زیاد است و عمق دارد بر روی این محصول نقش های نگارگری هک شده است داخل این ظرف قلع شده و می توان به عنوان ظرف سرو از جمله سرو سوپ و.. هم از آن استفاده کرد.

آجیل خوری دربدار تک پایه مسی، بدنه این محصول چکشی است، داخل قلع شده، در دو سایز موجود است. این ظروف شامل 3 ست قندان مسی و شکلات خوری مسی و آجیل خوری مسی می باشد.

آجیل خوری مسی دربدار، تک پایه و سه پایه برنجی موجود است، بر روی بدنه این محصول مسی چکش کاری شده و داخل آن قلع شده است. این مدل دارای ست قندان و شکلات خوری و آجیل خوری مسی است.

آجیل خوری گوشواره دار مسی

در واقع نوعی ظرف مسی است که از دو ناحیه آویز مسی مانند گوشواره دارد و به همین سبب به آجیل خوری مسی گوشواره دار معروف است.

آجیل خوری گوشواره دار مسی بدون درب، در دو مدل پایه دار و بدون پایه موجود می باشد،دارای سایز بندی هستند، بدنه این ظروف چکشی است، گوشواره های این ظروف از جنس مسی است، این ظروف داخل قلع شده می باشند، برای ظروف سرو غذا نیز مناسب اند.

آجیل خوری دربدار مسی گوشواره دار، در دومدل پایه دار و سه پایه موجود است،اطراف دهانه ظرف چین خورده،بدنه این ظروف چکشی است، گوشواره های آن ها از جنس مس است ولی از جنس برنج هم برای گوشواره و پایه استفاده می کنند که کیفیت بالایی دارد، دارای سایز بندی هستند، داخل آن قلع شده است..

آجیل خوری تک پایه مسی

آجیل خوری گنبدی مسی پایه دار، تک پایه و بدون پایه در بازار موجود است، درب این محصول به شکل گنبد ساخته شده به این ظرف آجیل خوری خمره ای نیز می گویند. بدنه چکشی(بدنه آینه ای برای فیروزه کوبی، خاتم کاری و مس پرداز) در بازار موجود است.

آجیل خوری تک پایه طرح لاله، لبه های این محصول دالبور درشت دارد و طرح کلی گل لاله را گرفته است این محصول بدنه یکدست پهنی دارد، دارای سایز بندی است، بدون پایه آن نیز موجود می باشد، داخل قلع شده با بدنه چکشی است.

آجیل خوری لب چین مسی، این مدل آجیل خوری لبه بلند و چین درشت و تیز دارد، در زیر لبه محصول گلویی آن تنگ شده و ساده است، پس از آن بدنه چکشی می شود. در دو مدل تک پایه و بدون پایه موجود است. داخل آن قلع شده و درب آن بر روی گلویی قرار می گیرد، دارای سه سایز است. 

توجه! هرکدام از ظروف آجیل خوری مسی مدنظر شما بنا به درخواست مشتری قابل کروم کردن هستند. برای ثبت سفارش با کارشناس صبامس تماس بگیرید.

آجیل خوری مسی یکی از زیباترین و سنتی ترین ظروفی است که می توانید برای پذیرایی از مهمانان خود در عید نوروز استفاده کنید. این ظروف با رنگ گرم و درخشان خود، جلوه ای خاص به سفره هفت سین شما می بخشند و حس صمیمیت و شادمانی را به وجود می آورند.

آجیل خوری های مسی در طرح ها و اندازه های مختلف موجود هستند. می توانید آجیل خوری مسی ساده و مینیمال را انتخاب کنید و یا آجیل خوری با طرح های اسلیمی و نقش و نگارهای سنتی را که زیبایی سفره هفت سین شما را دوچندان می کند.

ایده استفاده از آجیل خوری مسی در عید نوروز:

از آجیل خوری مسی برای سرو آجیل و خشکبار استفاده کنید.

از آجیل خوری مسی برای سرو میوه های خشک مانند توت خشک، انجیر خشک و کشمش استفاده کنید.

از آجیل خوری مسی برای سرو شیرینی های عید مانند نقل و نبات استفاده کنید.

از آجیل خوری مسی به عنوان یک عنصر دکوراتیو در منزل خود استفاده کنید.

از پیاله آجیل خوری مسی برای هفت سین مسی استفاده کنید.

نکاتی در مورد انتخاب و نگهداری آجیل خوری مسی:

هنگام خرید آجیل خوری مسی، به نوع مس به کار رفته در آن توجه کنید. مس مرغوب باید دارای رنگ صاف و یکدست باشد و هیچ گونه لکه یا ناخالصی روی آن وجود نداشته باشد.

آجیل خوری مسی را در اندازه مناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

طرح و نقش آجیل خوری مسی را متناسب با سلیقه خود و دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.

برای حفظ کیفیت و زیبایی آجیل خوری مسی، بعد از هر بار استفاده آن را با آب گرم و صابون بشویید و با یک پارچه نرم خشک کنید. از قرار دادن آجیل خوری مسی در ماشین ظرفشویی خودداری کنید.

با استفاده از آجیل خوری مسی می توانید به سفره هفت سین خود زیبایی و اصالت ببخشید و خاطره ای خوش از عید نوروز برای خود و مهمانانتان رقم بزنید.

مزایای انتخاب آجیل خوری مسی به عنوان هدیه سازمانی:

  • زیبایی و اصالت
  • مقاومت و طول عمر بالا
  • فواید سلامتی
  • هدیه ای خاص و ماندگار

در اینجا چند ایده برای ایده‌های خلاقانه برای هدیه دادن آجیل خوری مسی به عنوان هدیه سازمانی ارائه می‌شود:

  1. آجیل خوری مسی را با آجیل و خشکبار پر کنید و به عنوان هدیه به کارمندان خود بدهید.
  2. آجیل خوری مسی را به همراه یک کارت تبریک و یا لوگوی شرکت خود به مشتریان و شرکای تجاری خود هدیه دهید.
  3. از آجیل خوری مسی به عنوان هدیه در مراسمات و مناسبت‌های مختلف مانند سال نو، عید فطر و یا شب یلدا استفاده کنید.
  4. با انتخاب آجیل خوری مسی به عنوان هدیه سازمانی، می توانید به کارمندان، مشتریان و شرکای تجاری خود نشان دهید که برای آنها ارزش قائل هستید و به آنها احترام می گذارید.
  5. از پیاله آجیل خوری مسی برای تهیه ست هفت سین مسی استفاده کنید.

صبامس زنجان یکی از بزرگترین فروشگاه های مس زنجان می باشد. انواع مدل ظروف مسی و پک هدیه سازمانی عید نوروز و هدیه سازمانی شب یلدا و زیورآلات مسی و... می توانید به کارشناسان صبامس زنجان سفارش دهید

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر