کد خبر: 102259
A

همسر رهبر کره شمالی برای نخستین بار در یک سال اخیر در انظار عمومی ظاهر شد+عکس

همسر رهبر کره شمالی امروز (چهارشنبه) برای نخستین بار در طول بیش از یک سال در انظار عمومی و در کنار همسرش در یک کنسرت دیده شد. همسر رهبری کره شمالی اغلب در کنار وی در رویدادهای مهم دیده شده اما از ژانویه سال گذشته میلادی در انظار عمومی دیده نشد و این گمانه زنی را به وجود آورد که شاید باردار باشد و وضعیت سلامتش مساعد نباشد.

همسر رهبر کره شمالی برای نخستین بار در یک سال اخیر در انظار عمومی ظاهر شد+عکس

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه رسمی حزب حاکم کارگران کره شمالی موسوم به رودونگ سینمون تصاویری از "ری سول جو" همسر کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی را در یک کنسرت که در بزرگداشت تولد کیم جونگ ایل، پدر رهبری کره شمالی برگزار شد، منتشر کرده است.

همسر رهبری کره شمالی اغلب در کنار وی در رویدادهای مهم دیده شده اما از ژانویه سال گذشته میلادی در انظار عمومی دیده نشد و این گمانه زنی را به وجود آورد که شاید باردار باشد و وضعیت سلامتش مساعد نباشد.

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی نیز روز سه شنبه به قانونگذاران این کشور گفت که به نظر می‌رسد همسر رهبری کره شمالی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در انظار عمومی ظاهر نشده اما دیده شده بود که با سه فرزندش بازی می‌کند؛ اطلاعات کمی درباره فرزندان رهبری کره شمالی وجود دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر