کد خبر: 104500
A

نیویورک تایمز درباره توافق ایران و چین چه نوشت؟

نیویورک تایمز عنوان کرد توافق ایران و چین در حالی امضاء شده که رئیس جمهوری آمریکا برای بازگشت به توافقی که سلفش از آن خارج شده پیشنهاد مذاکره داده است. او اما می‌گوید که ایران باید به تعهداتش در توافق برجام بازگردد. این گزارش می‌افزاید: ایران، پیشنهاد آمریکا را رد کرده

نیویورک تایمز درباره توافق ایران و چین چه نوشت؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نیویورک تایمز هم در گزارشی سند همکاری ایران و چین را بستری برای «سرمایه گذاری سنگین» پکن در ایران توصیف کرده است. در این گزارش آمده است که چین در سند همکاری با ایران توافق کرده که ظرف ۲۵ سال آینده در ازای دریافت بدون وقفه نفت از ایران، سرمایه گذاری قابل توجهی در ایران انجام دهد.

نیویورک تایمز عنوان کرد این سند در حالی امضاء شده که رئیس جمهوری آمریکا برای بازگشت به توافقی که سلفش از آن خارج شده پیشنهاد مذاکره داده است. او اما می‌گوید که ایران باید به تعهداتش در توافق برجام بازگردد. این گزارش می‌افزاید: ایران، پیشنهاد آمریکا را رد کرده و گفته که این کشور باید نخستین گام برای فعال شدن توافق را که با اعمال تحریم نقض کرده بردارد. چین نیز به عنوان یکی از طرف‌های امضاء کننده برجام از موضع ایران حمایت می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر