کد خبر: 107127
A

توئیتر دومین حساب دونالد ترامپ را هم بست

توئیتر دومین حساب دونالد ترامپ را هم بست

توئیتر دومین حساب دونالد ترامپ را هم بست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ توئیتر حساب کاربری تازه راه اندازی شده دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که برای ارسال اظهارات خود از آن استفاده می‌کند را به حالت تعلیق درآورد.

رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه هفته گذشته وب سایت جدید خود با نام "از میز دونالد ترامپ" را رونمایی کرد. ترامپ از طریق این سایت افکار خود را در پست‌هایی به سبک توئیتر بارگزاری می‌کند. این پست‌ها از طریق حساب کاربری با نام DJTDesk در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته می‌شد.

به نظر می‌رسید که ترامپ با این روش قوانین توئیتر را دور زده است و در حالی که حساب کاربری قبلی وی توسط این شبکه اجتماعی حذف شده بود اما با ترفند دیگری نظرات خود را منتشر می‌کرد. ترامپ به بهانه اینکه سایتش به عنوان "مکانی برای صحبت آزادانه " طراحی شده از طریق حساب توئیتر دوم خود با طرفدارانش ارتباط برقرار می‌کرد.‌

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران، ظاهراً توئیتر دست ترامپ را خوانده و حتی حساب کاربری دوم ترامپ با نام " از میز دونالد ترامپ " را هم به حالت تعلیق درآورده است. حالا که ترامپ سایت خود را هم ساخته، معلوم نیست که جنگ او و شبکه‌های اجتماعی خصوصاً توئیتر قرار است تا کجا پیش برود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر