کد خبر: 112234
A

ادعای رویترز؛ رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران از شبه‌نظامیان خواسته، حملاتشان را علیه آمریکا در عراق افزایش دهند

هفته گذشته میدل ایست نیوز به نقل از رسانه‌های عربی و عراقی خبر داد که «حسین طائب»، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سفری محرمانه به عراق سفر کرده؛ حالا خبرگزاری رویترز ادعاهای جدید را درباره دیدارهای این سفر که هفته گذشته انجام شد مطرح کرده است.

ادعای رویترز؛ رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران از شبه‌نظامیان خواسته، حملاتشان را علیه آمریکا در عراق افزایش دهند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ چندی پیش میدل ایست نیوز به نقل از رسانه‌های عربی و عراقی  خبر داد که «حسین طائب»، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سفری محرمانه به عراق سفر کرده است.

این رسانه به نقل از پایگاه عراقی «العالم الجدید» خبر داده بود که رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این سفر با «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق، و «فالح الفیاض»، رئیس سازمان الحشد الشعبی، و عبدالعزیز المحمداوی، سرپرست ریاست ستاد الحشد و شماری از فرماندهان حشد دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: جزییات سفر اعلام نشده رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عراق/ طائب با چه کسانی دیدار کرد؟

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری رویترز ادعاهای جدید را درباره دیدارهای این سفر که هفته گذشته انجام شد مطرح کرده است. این خبرگزاری به نقل از سه منبع شبه‌نظامی و دو منبع امنیتی در عراق نوشت حسین طائب، رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، طی دیداری در بغداد در هفته گذشته از شبه‌نظامیان شیعه خواسته حملاتشان علیه اهداف آمریکایی را شدت ببخشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر