کد خبر: 138718
A

موضع جدید ترامپ: برای جلوگیری از ویرانی آمریکا به جمهوری خواهان رأی بدهید!

دونالد ترامپ ضمن توصیه شهروندان آمریکا به شرکت در انتخابات ماه نوامبر به دموکرات‌ها هشدار داد: این انتخابات همه پرسی در مورد فساد و افراط گرایی جو بایدن و حزب دموکرات است.

موضع جدید ترامپ: برای جلوگیری از  ویرانی آمریکا به جمهوری خواهان رأی بدهید!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ رییس‌ جمهور سابق آمریکا از شهروندان این کشور خواست که در انتخابات در ماه نوامبر به نامزدهای جمهوری‌خواه رای دهند.

به نوشته وبگاه «ان‌تی‌دی»، «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه در تجمعی در «ویلکس‌بار» در «پنسیلوانیا» گفت که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای به عنوان همه‌پرسی برای دولت «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی خواهد بود.  

ترامپ اظهار داشت: «این انتخابات یک همه پرسی برای تورم سرسام‌آور، جنایات افسار گسیخته، افزایش قتل‌ها، کاهش قیمت بنزین، هجوم  میلیون‌ها پناهجو از مرزها است. مهمتر از همه، این انتخابات همه پرسی در مورد فساد و افراط گرایی جو بایدن و حزب دموکرات است.»

ترامپ افزود: «اگر می‌خواهید جلوی این ویرانی را بگیرید، باید به جمهوریخواهان رای دهید. ما تنها دو ماه تا مهم‌ترین انتخابات میان دوره ای تاریخ آمریکا فاصله داریم.»

به گفته ترامپ، پیروزی تاریخی برای حزب جمهوریخواه در ماه نوامبر، راه را برای قانون‌گذاران این حزب  هموار می‌کند. او گفت: «از بالاترین اولویت‌های ما باید پایان دادن به کابوسی است که جو بایدن و دموکرات‌های کنگره در مرز جنوبی  ایجاد کرده‌اند.»

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر