کد خبر: 139003
A

اسرائیل: رئیس موساد اطلاعات حساسی را درباره ایران به آمریکا داد

دفتر یائیر لاپید نخست‌وزیر اسرائیل پنجشنبه شب اعلام کرده دیوید بارنیاع رئیس موساد در سفرش به واشنگتن مطالب حساس اطلاعاتی را در خصوص پرونده هسته‌ای ایران به مقامات آمریکایی در واشنگن ارائه داده است.

اسرائیل: رئیس موساد اطلاعات حساسی را درباره ایران به آمریکا داد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دفترلاپید  نخست وزیر اسراییل در این باره اعلام کرد که که برنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.

در این بیانیه از قول بارنیاع آمده است: اسرائیل در شرایطی که ایران دنیا را فریب می‌دهد دست بسته نخواهد بود.

این ادعاها در شرایطی مطرح می شوند که رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته ادعاهای بی اساس خود علیه ایران را افزایش داده‌اند؛ در همین راستا و در ادامه تکاپوی مقامات تل آویو برای جلوگیری از احیای مذاکرات رفع تحریم‌ها، اسحاق هرتسوگ رییس این رژیم ۱۵ شهریور ماه در پارلمان آلمان خواستار وضع تحریم‌های شدید علیه ایران شد.

پیش از آن نیز نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه بار دیگر از دستیابی به یک توافق احتمالی در چارچوب کنونی مذاکرات جاری رفع تحریم ها ابراز نگرانی کرد و مدعی شد که تل آویو با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای مقابله با برنامه هسته ای ایران توافق کرده است.

‌مقامات رژیم صهیونیستی بارها با ارائه اطلاعات غلط به مقامات غربی و حتی آژانس بین المللی انرژی اتمی تلاش کردند تا راه رسیدن به یک توافق احتمالی را در مذاکرات سد کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر