کد خبر: 143522
A

رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل: تل آویو و آمریکا قابلیت نظامی سریع علیه ایران شکل می‌دهند

رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل روز چهارشنبه در ملاقات با ژنرال آمریکایی از توسعه قابلیت‌های مشترک نظامی در مقابله با ایران سخن گفت. کوخاوی در این دیدار گفت که اسرائیل و آمریکا در حال توسعه قابلیت‌های نظامی مشترک سریع علیه ایران و سایر تهدیدات در خاورمیانه هست.

رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل: تل آویو و آمریکا قابلیت نظامی سریع علیه ایران شکل می‌دهند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «آویو کوخاوی»، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در ملاقات با ژنرال آمریکایی از توسعه قابلیت‌های مشترک نظامی در مقابله با ایران سخن گفت.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» ژنرال «مایکل اریک کوریلا» رئیس سنتکام، فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه، روز چهارشنبه در چهارمین دیدار رسمی خود وارد فلسطین اشغالی شد و با مقام‌های ارشد ارتش رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرد.

کوخاوی در این دیدار گفت که (رژیم) اسرائیل و آمریکا در حال توسعه قابلیت‌های نظامی مشترک سریع علیه ایران و سایر تهدیدات در خاورمیانه هست. وی افزود: «در مواجهه با تهدیدات در حال توسعه در خاورمیانه و به ‌ویژه علیه ایران، سرگرم آموزش و توسعه قابلیت‌های نظامی مشترک سریع هستیم».

این گزارش حاکیست، کوریلا، کوخاوی و دیگر مقام‌های ارشد رژیم موقت صهیونیستی و آمریکا حاضر در این دیدار در مورد تلاش‌های اسرائیل علیه ایران به گفت‌وگو پرداختند.

کوریلا همراه با «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی رژیم اسرائیل از پایگاه هوایی «نواتیم» در شمال صحرای «نقب»، مکان استقرار ناوگان جنگنده‌های رادار گریز«اف-۳۵» نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر