کد خبر: 150757
A

سفیر آمریکا در اسرائیل: تا وقتی ایران به روسیه پهپاد می‌فرستد، مذاکره نمی کنیم

نایدز سفیر آمریکا در اسراییل که در موسسه مطالعات امنیت ملی اسرائیل سخن می‌گفت، اظهار داشت: بایدن سه چیز را بار‌ها و بار‌ها گفته اول اینکه؛ قرار نیست به کناری بایستیم و بگذاریم ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد. دوم اینکه؛ بدیهی است که ما دست اسرائیل را برای دفاع از خود نمی‌بندیم؛ و سوم اینکه ما هوای اسرائیل را داریم

سفیر آمریکا در اسرائیل: تا وقتی ایران به روسیه پهپاد می‌فرستد، مذاکره نمی کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ توماس نایدز سفیر امریکا در اسرائیل گفت که تا زمانی که ایران به روسیه پهپاد ارسال کند، با تهران مذاکره نمی‌کنیم.

نایدز که در موسسه مطالعات امنیت ملی اسرائیل سخن می‌گفت، اظهار داشت: بایدن سه چیز را بار‌ها و بار‌ها گفته است: اول اینکه؛ قرار نیست به کناری بایستیم و بگذاریم ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد. دوم اینکه؛ بدیهی است که ما دست اسرائیل را برای دفاع از خود نمی‌بندیم؛ و سوم اینکه ما هوای اسرائیل را داریم.

وی اضافه کرد: اشتباه نکنید، ما تمایل به یک راه حل دیپلماتیک داریم. اما تا زمانی که ایرانی‌ها همان کاری را که الان دارند می‌کنند را انجام می‌دهند، یعنی فناوری پهپادی را تولید می‌کنند و آن را برای مقابله با اوکراین به روسیه ارسال می‌کنند، ما نمی‌توانیم در این برهه زمانی مذاکره کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر