کد خبر: 154878
A

فرمانده مزدوران واگنر: ضدحمله اوکراین آغاز شده/ عملیات متاسفانه تا حدی موفقیت آمیز بوده

یوگنی پریگوژین (Yevgeny Prigozhin)، بنیانگذار گروه شبه‌نظامی مزدوران روس "واگنر"، امروز در پیامرسان اجتماعی تلگرام خبر داد که واحدهای اوکراینی ضدحمله خود را آغاز کرده و از جناحین به باخموت نزدیک می‌شوند.

فرمانده مزدوران واگنر: ضدحمله اوکراین آغاز شده/ عملیات متاسفانه تا حدی موفقیت آمیز بوده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یوگنی پریگوژین (Yevgeny Prigozhin)، بنیانگذار گروه شبه‌نظامی روس "واگنر"، امروز در پیامرسان اجتماعی تلگرام خبر داد که واحدهای اوکراینی ضدحمله خود را آغاز کرده و از جناحین به باخموت نزدیک می‌شوند.

پریگوژین در پاسخ به سوال رسانه های روس در مورد ضدحمله پیش بینی شده اوکراین، گفت: این عملیات "متاسفانه، تا حدی موفقیت آمیز بوده است."

وی سخنان ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، را که از به تعویق افتادن ضدحمله این کشور و انتظار برای دریافت کمک‌های بیشتر از کشورهای خارجی خبر داده بود، "فریبکاری" دانست.

پریگوژین اخیرا با هشدار نسبت به این موضوع که در صورت حمله اوکراین، ارتش نمی‌تواند از روسیه دفاع کند، تاکید کرد: ژنرال‌های روس برای فریب پوتین تلاش می کنند.

فرمانده واگنر گفت: امروز یکی از یگان‌های وزارت دفاع با فرار خود از یکی از جناح ‌های ما، حفره امنیتی در خط مقدم نبرد ایجاد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر