نتانیاهو دوباره بر ماندن در لبنان تاکید کرد/ ما تا زمانی که لازم باشد در «منطقه امنیتی» در جنوب لبنان باقی خواهیم ماند

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد: دستور من و وزیر دفاع به ارتش اسرائیل واضح و بدون تغییر است: نیروهای ما در جنوب لبنان آزادی کامل عمل برای مقابله با هر تهدید مستقیم یا نوظهور علیه خود یا ساکنان شمال دارند. ارتش اسرائیل در این زمینه هیچ محدودیتی ندارد. در موضع خود ثابت‌قدم هستم که ما تا زمانی که لازم باشد در «منطقه امنیتی» در جنوب لبنان باقی خواهیم ماند

نتانیاهو دوباره بر ماندن در لبنان تاکید کرد/ ما تا زمانی که لازم باشد در «منطقه امنیتی» در جنوب لبنان باقی خواهیم ماند

به گزارش دیدبان ایران، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد: دستور من و وزیر دفاع به ارتش اسرائیل واضح و بدون تغییر است: نیروهای ما در جنوب لبنان آزادی کامل عمل برای مقابله با هر تهدید مستقیم یا نوظهور علیه خود یا ساکنان شمال دارند. ارتش اسرائیل در این زمینه هیچ محدودیتی ندارد.

من پشت آنها ایستاده‌ام و کل ملت پشت آنها ایستاده‌اند.

در موضع خود ثابت‌قدم هستم که ما تا زمانی که لازم باشد در «منطقه امنیتی» در جنوب لبنان باقی خواهیم ماند تا از ساکنان شمال و همه شهروندان دولت اسرائیل محافظت کنیم.

 

ارسال نظر