نتانیاهو: از جنوب لبنان عقبنشینی نمیکنیم
بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل گفت:ما از فراز قله «بوفورت»، بر جنوب لبنان تسلط کامل داریم و تا هر زمان که لازم باشد، در منطقه امنیتی جنوب لبنان باقی خواهیم ماند. نتانیاهو با تاکید بر عدم عقب نشینی از لبنان گفت: ما قصد عقبنشینی از این منطقه را نداریم وزیر دفاع و من این موضوع را برای ارتش اسرائیل کاملا روشن کردهایم
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل گفت:ما از فراز قله «بوفورت»، بر جنوب لبنان تسلط کامل داریم و تا هر زمان که لازم باشد، در منطقه امنیتی جنوب لبنان باقی خواهیم ماند.
نتانیاهو با تاکید بر عدم عقب نشینی از لبنان گفت: ما قصد عقبنشینی از این منطقه را نداریم وزیر دفاع و من این موضوع را برای ارتش اسرائیل کاملا روشن کردهایم؛ شما برای نابودی هر گونه تهدیدی علیه سربازانمان یا ساکنان مناطق شمالی، آزادی عمل کامل دارید.