نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی میمانند و آزادی عمل کامل دارند
بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل، اعلام کرد به ارتش این رژیم دستور داده است که برای مقابله با هرگونه تهدید در لبنان، آزادی عمل کامل داشته باشد.
به گزارش دیدبان ایران، بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل، اعلام کرد به ارتش این رژیم دستور داده است که برای مقابله با هرگونه تهدید در لبنان، آزادی عمل کامل داشته باشد.
او همچنین تأکید کرد که نیروهای اسرائیل از جنوب لبنان عقبنشینی نخواهند کرد و حضور نظامی در این منطقه تا هر زمان که از نگاه تلآویو ضروری باشد ادامه خواهد یافت.
نتانیاهو مدعی شد این حضور با هدف دفاع از شهرکهای شمال فلسطین اشغالی انجام میشود.