کد خبر: 91413
A

توزیع واکسن کرونا در آمریکا از نیم اکتبر(٢۵ مهرماه) شروع می‌شود/ واکسن در آمریکا رایگان خواهد بود

ترامپ بامداد پنجشنبه طی سخنرانی در نشست خبری در کاخ سفید، به اظهارات ستاد انتخاباتی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات درباره آماده نبودن واکسن کرونا، واکنش نشان داده و گفت: «آنها می‌دانستند ما آن (واکسن) را داریم یا به زودی خواهیم داشت».

توزیع واکسن کرونا در آمریکا از نیم اکتبر(٢۵ مهرماه) شروع می‌شود/ واکسن در آمریکا رایگان خواهد بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ترامپ بامداد پنجشنبه طی سخنرانی در نشست خبری در کاخ سفید، به اظهارات ستاد انتخاباتی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات درباره آماده نبودن واکسن کرونا، واکنش نشان داده و گفت: «آنها می‌دانستند ما آن (واکسن) را داریم یا به زودی خواهیم داشت».

خبرنگار شبکه «صدای آمریکا» به نقل از وی در صفحه توئیتر خود نوشت که اوایل ماه اکتبر یا احتمالا نیمه آن، توزیع واکسن کرونا آغاز می‌شود.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین افزود: «هر زمان که مجوز بگیریم، [واکسن] را پخش می‌کنیم تا ویروس را شکست دهیم. به محض اینکه سازمان غذا و دارو، واکسن را تایید کند، می‌توانیم حداقل ۱۰۰ میلیون دوز واکسن را تا پایان سال ۲۰۲۰ توزیع می‌کنیم».

ترامپ در واکنش به اظهارات بایدن مبنی بر اینکه تلفات ویروس کرونا در آمریکا تا پایان سال به ربع میلیون نفر می‌رسد، گفت: «اگر کارمان را خوب انجام دهیم، تلفات از ۲۵۰ هزار نفر کمتر خواهد بود».

دیلی میل گزارش داده؛ کاخ‌سفید می‌گوید 24ساعت بعد ازتایید واکسن ضد کرونا ، عملیات توزیع میان مردم شروع خواهد شد.

قرار است واکسن تهیه شده میان آمریکایی‌ها به صورت رایگان توزیع شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر