کد خبر: 13611
A
امیر اردلان

بهمن ماه اتحاد و همبستگی

این روزها یادآور روزگار نه چندان دوری است که سیل عظیمی از مردم در برابر تبعیض ٬بی کفایتی و ظلم به پا خواستند و کمر به نابودی آن بستند.

بهمن ماه اتحاد و همبستگی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ امیر اردلان فعال داشجویی  یادداشتی را در اختیار این پایگاه خبری قرار داده است.

متن یادداشت این فعال داشجویی در ذیل آمده است: 

 بهمن نماد ایستادگی و استقامت در برابر طوفان ظلم   است که برای همیشه به عنوان نقطه ی عطفی‌٬در تاریخ به ثبت رسید.

این روزها یادآور روزگار نه چندان دوری است که سیل عظیمی از مردم در برابر تبعیض ٬بی کفایتی و ظلم به پا خواستند و کمر به نابودی آن بستند.

در واقع  عموم ملت فارغ از اختلافات فکری و فرهنگی موجود٬ برای ایرانی آبادو‌ به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی٬ در این مسیر گام‌نهادند و برای احقاق این مهم در این مسیر با جان ودل جنگیدند.

لذا انحصار طلبی و نگاه انحصار گرایانه نسبت به انقلاب ٬دور از انصاف و نوعی بی مهری نسبت به انقلاب است. چرا که انقلاب متعلق به عموم مردم است و همه ی آنان٬فارغ از هر گرایش سیاسی و فرهنگی٬در  سفره ی انقلاب سهیم هستند و آغوش پر مهر انقلاب٬همواره به سوی آنان‌باز است.

مگر در بحرانها و تلاطم های پدید آمده٬از جمله هشت سال جنگ تحمیلی٬گرایشات سیاسی مطرح بود؟ مگر اصلاح طلبی و اصول گرایی معنایی داشت؟ مگر در  دفاع از خاک و ناموس این گرایشات مفهومی دارد؟ هر ایرانی ٬ عرق ملی دارد و در مسیر دفاع از خاک و ناموس خود٬فارغ از اختلاف نظرهای موجود٬با افتخار گام برمیدارد.

لذا انتظار میرود٬افکار عمومی و جریانات سیاسی ٬  از نگاه انحصار گرایانه و انحصاری نسبت به انقلاب بپرهیزند٬چرا که انقلاب متعلق به همه ی ما است و همگی در آن سهیم هستیم و در مسیر سیل عظیم انقلاب قرار داریم.

لذا سخن آخر این که اختلاف نظر و وجود گرایشات مختلف فکری ٬فرهنگی و سیاسی٬امری عادی و مفید است لیکن وحدت و یکپارچگی  در عین کثرت را باید مد نظر قرارداد٬چرا که هدف همه ی ما٬ حفظ وحدت و یکپارچگی٬پیشرفت کشور و حرکت در مسیر انقلاب اسلامی است.

امیر اردلان 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر