کد خبر: 128584
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۵۷؛

گلایه دکتر کاظم سامی وزیر بهداری از افزایش خودسرانه حق ویزیت پزشکان!

روزنامه اطلاعات و کیهان ۴۳ سال قبل امروز ۲۳ اسفند ۱۳۵۷ به موضوعات مختلفی مانند تظاهرات ضدامپریالیستی دانشجویان،آغاز بازپرسی از هویدا، تغییرات تازه در نحوه برگزاری رفراندوم که یکی از آنها افزایش سن رای دهندگان به ۱۸ سال است و هشدار سازمان مجاهدین خلق پیرامون جنجال سازی بی جهت درباره حجاب و همچنین اعتراض ایران به انگلیس درباره برخورد پلیس این کشور با ایرانیان مقیم آن کشور و نیز خبری از اشرف پهلوی مبنی بر اینکه وی سردسته قاچاقچیان هیروئین در ایران بود و نقل قولی از وی درباره اینکه برادرم- محمدرضاشاه- بی لیاقت است از دیگر تیترهای مهم این دو جریده پرتیراژ چاپ عصر تهران به شمار می روند. اما سخنان دکتر سامی وزیر بهداری در جلسه توجیهی با کارکنان این وزارتخانه و شکایت وی از برخی کم کاریها و افزایش خودسرانه حق ویزیت خبر دیگری است که برای این شماره دیدبان تاریخ انتخاب کرده ایم


گلایه دکتر کاظم سامی وزیر بهداری از افزایش خودسرانه حق ویزیت پزشکان!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دو روزنامه اطلاعات و کیهان ۴۳ سال قبل امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۵۷ تیتر یک و عکس اول خود را به تظاهرات عظیم ضدامپریالیستی مردم بدعوت دانشجویان اسلامی اختصاص داده اند.

IMG_20220314_073257_901

آغاز بازپرسی از هویدا، تغییرات تازه در نحوه برگزاری رفراندوم که یکی از آنها افزایش سن رای دهندگان به ۱۸ سال است و هشدار سازمان مجاهدین خلق پیرامون جنجال سازی بی جهت درباره حجاب و همچنین اعتراض ایران به انگلیس درباره برخورد پلیس این کشور با ایرانیان مقیم آن کشور و نیز خبری از اشرف پهلوی مبنی بر اینکه وی سردسته قاچاقچیان هیروئین در ایران بود و نقل قولی از وی درباره اینکه برادرم- محمدرضاشاه- بی لیاقت است از دیگر تیترهای مهم این دو جریده پرتیراژ چاپ عصر تهران به شمار می روند. اما سخنان دکتر سامی وزیر بهداری در جلسه توجیهی با کارکنان این وزارتخانه و شکایت وی از برخی کم کاریها و افزایش خودسرانه حق ویزیت خبر دیگری است که برای این شماره دیدبان تاریخ انتخاب کرده ایم.

دکتر سامی وزیر بهداری و بهزیستی در یک سخنرانی توجیهی که با حضور کارکنان وزارت بهداری و بهزیستی در محل این وزارت ایراد کرد هشدار داد که دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی سعی می کنند تا روحیه انقلابی ما را ضعیف سازند. 

IMG_20220314_073300_748

دکتر سامی افزود؛ از آمریکا و از کشورهای اروپایی، هم‌میهنان پزشک ما تماس تلفنی برقرار کرده و می پرسند آیا در صورت آمدن به ایران، ما آزادی خواهیم داشت؟ و خطرات شغلی و اجتماعی ما را تهدید نمی کند!؟ در حالیکه میدانیم ملت ایران بخاطر کسب آزادی و رهایی از استبداد و ظلم، انقلاب خود را پیروزمندانه به انجام رسانده است آیا این امر دلیلی بر قلب حقیقت از طرف دشمنان انقلاب ایران نیست؟

وزیر بهداری و بهزیستی در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به آلودگی محیط کار در دستگاههای اداری گفت؛ متاسفانه در وزارت بهداری و بهزیستی هم مانند سایر وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی محیط کار به علت مقررات حاکم بر فضای آن آلوده بوده است. و ما اول باید به پاکسازی محیط کار خود توجه داشته باشیم و اقدامات سازندگی را در محیطی پاک اجرا کنیم. 

وی سپس در ادامه گفت؛ من که از آغاز خدمتم در این وزارتخانه بیشتر از سه هفته نمیگذرد با مواردی روبرو هستم که تمسخر آمیز است. بیماری برای گرفتن سرویس درمانی به بیمارستان یا درمانگاهی مراجعه می کند، اما پزشک در سر کار خود حاضر نیست و یا می بینیم که حق ویزیت پزشکان اخیرا به طور دلخواه و تصاعدی افزایش یافته است. اینها مواردی است که از نظر جنبش و انقلاب مردمی و ملی ما محکوم است و اگر کسی پیدا شود که نتواند خود را با هدفهای انقلاب هماهنگ کند و یا در مسیر انقلابی مردم گام بردارد شایسته است که جای خود را به دیگران که انقلابی فکر و حرکت می کنند واگذارد.

 

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر