کد خبر: 133382
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۷ خرداد ۱۳۵۸؛

شایعه قتل فرح دیبا چه بود؟

بررسی روزنامه ۱۲ صفحه ای آیندگان پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۵۸

شایعه قتل فرح دیبا چه بود؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه نخست روزنامه پر از تیتر و بدون عکس روزنامه ۱۲ صفحه ای آیندگان  پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۵۸ را مشاهده می کنید. از جمله خبرهای مهم این شماره روزنامه میتوان به معافیت کلیه مشمولان دیپلمه سالهای ۳۱ تا ۳۷ از خدمت سربازی و نظام وظیفه اشاره کرد. همچنین نقل قولی از دکتر ابراهیم یزدی که اعلام کرده بود با عناصر آشوب طلب ایرانی در خارج از کشور مقابله میشود و خبر انتصاب دکتر غلامحسین صدیقی در شورای مرکزی جبهه ملی نیز از دیگر تیترهای این روزنامه هستند. 

IMG_20220607_074540_077

اما خبر - شایعه ای- درباره قتل فرح دیبا همسر شاه  نیز در این جریده به چاپ رسیده بود که متن کامل این حادثه تایید نشده بدین شرح است؛

فرح دیبا همسر شاه مخلوع بر اساس ادعای یک خبرنگار خارجی به قتل رسیده است.

این خبرنگار در تماس تلفنی که با یکی از همکارانش در تهران داشته، ادعا کرده است، سه شنبه شب گذشته شاه مخلوع در اقامتگاهش در باهاما مورد حمله یکی از محافظانش قرار گرفت ولی پیش از آنکه محافظ مسلح با چاقو به شاه مخلوع برسد فرح خود را به میان انداخت و سخت مجروح شد. 

به ادعای این خبرنگار، همسر شاه مخلوع از چند ناحیه آسیب سخت دید که بر اثر همین ضربات کشته شد.

IMG_20220607_074535_716

خبرنگار خارجی همچنین ادعا می کند شاه مخلوع و دیگر محافظان او می کوشند این حادثه را مخفی بدارند ولی او( خبرنگار) اطمینان دارد که فرح کشته شده است. 

این خبر در حد یک شایعه است و تاکنون هیچ یک از خبرگزاریها، حتی به شکل شایعه نیز آنرا مخابره نکرده اند. 

خبرنگار فوق همچنین ادعا می کند که خبر کشته شدن فرح جمعه همین هفته در مجله ای که با آن همکاری دارد به چاپ می رسد و سپس خبرگزاریها آنرا مخابره می کنند.

 

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر