کد خبر: 136657
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۵ مرداد ۱۳۵۹؛

خنثی شدن دو بمب قوی در نزدیکی منزل حجت الاسلام‌معادیخواه

گزارش ها و اخبار روزنامه اطلاعات روز یکشنبه ۵ مرداد سال ۱۳۵۹‌ را بخوانید

خنثی شدن دو بمب قوی در نزدیکی منزل حجت الاسلام‌معادیخواه

به گزارش دیدبان تاریخ؛ صفحه نخست چاپ دوم روزنامه اطلاعات روز یکشنبه ۵ مرداد سال ۱۳۵۹‌ را مشاهده می کنید. گفت و گوی اختصاصی با مصطفی میرسلیم کاندیدای نخست وزیری معرفی شده به مجلس از سوی بنی صدر، آغاز محاکمه ۶ عامل دیگر کودتای نوژه، منهدم شدن تاسیسات نفتی عراق در مرز ایران و قطعی شدن تعطیلی نیمسال اول دانشگاههاو یادداشت زهرا رهنورد از خبرها و تیترهای مهم این شماره روزنامه هستند.

IMG_20220727_072427_931

دو بمب نزدیک منزل حجت الاسلام معادیخواه کشف و خنثی شد! این عنوان تیتری است که در پایین صفحه همین شماره اطلاعات منتشر شده است که مروری داریم بر متن کامل این خبر؛

دیشب دو بمب که نزدیکی منزل حجت الاسلام‌معادیخواه کار گذاشته شده بود بوسیله پاسداران کمیته منطقه ۴ و مرکز پلیس کشف وخنثی گردید.

IMG_20220727_073259_258

سخنگوی  پاسداران کمیته منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: دیشب حدود ساعت ۱۱/۳۰ دقیقه به ستاد مرکزی این کمیته اطلاع داده شد که یک بسته مشکوک در نزدیکی منزل حجت الاسلام معادیخواه در ظرف زباله وجود دارد. پاسداران این کمیته بلافاصله به محل اعزام و موفق میشوند دو بمب قوی را که قرار بود ساعت ۱۲ شب منفجر شود کشف نمایند. 

این سخنگو افزود: ما بلافاصله با مرکز پلیس تماس گرفتیم و مامورین پلیس در محل حاضر و موفق شدند دو بمب مذکور را خنثی نمایند. این سخنگو اضافه کرد قدرت انفجار این ۲ بمب بسیار زیاد بود و اگر منفجر می شد حدود ۷۰ خانه اطراف محل بمبگذاری را ویران می کرد.

 

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر