کد خبر: 154163
A
۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از فرار پسر محسن رضایی به آمریکا

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۷ به اختلاف سردار محسن رضایی و سردار رحیم صفوی وفرار پسر محسن رضایی پرداخته است.

روایت هاشمی رفسنجانی از فرار پسر محسن رضایی به آمریکا

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۷ به اختلاف سردار محسن رضایی و سردار رحیم صفوی پرداخته است.  محسن رضایی ۲۵ سال پیش به هاشمی رفسنجانی گفته  بود؛ سید یحیی رحیم صفوی فرمانده کل سپاه، علیه او اظهاراتی مطرح کرده و مطبوعات وگروه ها هم حملات و انتقادات شدیدی علیه وی و تضعیف ولایت و رهبری آغاز کرده اند.» 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛  شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۷ نوشته است: آقای محسن رضایی [دبیر مجمع] آمد از اظهارات آقای [سید یحیی] رحیم صفوی[فرمانده کل سپاه] اظهار ناراحتی کرد. نگران آثار منفی حملات و انتقادات شدیدی است که مطبوعات و گروهها علیه او شروع کرده اند. و نیز از تضعیف ولایت و رهبری که روز افزون است اظهار نگرانی و چاره جویی کرد. جریان مشکلات فرزندش احمد را گفت که با همسرش نساخته اند و بدون اجازه برای تحصیل به آمریکا رفته، خیلی ناراحت است و چاره جویی کرد. از مخالفت دکتر [حسن] روحانی [دبیر شورایعالی امنیت ملی] و بعضی دیگر از اعضای مجمع با دبیرخانه و خودش شاکی است...

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر