کد خبر: 156517
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۴ خرداد ۱۳۵۸؛

پیام یاسر عرفات به آیت الله منتظری

صفحه نخست روزنامه ۱۲ صفحه ای کیهان ۱۴ خرداد سال ۱۳۵۸ را مشاهده می نمایید. تیتر اول روزنامه اختصاص دارد به اولین بزرگداشت حماسه خونین ۱۵ خرداد پس از انقلاب و اینکه میلیونها نفر از مردم در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کرده و خاطره این روز را گرامی می دارند. آیت الله شریعتمداری هم در مصاحبه با خبرگزاری پارس گفته اند که شاه مخلوع در ۱۵ خرداد قصد محاکمه امام خمینی و اعدام ایشان را داشت و اینکه رابطه من با امام خمینی کاملا صمیمانه است و هیچ نوع سوء تفاهمی وجود ندارد.

 پیام یاسر عرفات به آیت الله منتظری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه نخست روزنامه ۱۲ صفحه ای کیهان روز دوشنبه ۱۴ خرداد سال ۱۳۵۸ را مشاهده می نمایید. تیتر اول روزنامه اختصاص دارد به اولین بزرگداشت حماسه خونین ۱۵ خرداد پس از انقلاب و اینکه میلیونها نفر از مردم در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کرده و خاطره این روز را گرامی می دارند. آیت الله شریعتمداری هم در مصاحبه با خبرگزاری پارس گفته اند که شاه مخلوع در ۱۵ خرداد قصد محاکمه امام خمینی و اعدام ایشان را داشت و اینکه رابطه من با امام خمینی کاملا صمیمانه است و هیچ نوع سوء تفاهمی وجود ندارد. اعلام دستگیری عده ای از زمین خواران توسط شهردار تهران، تیرباران ۵ تن از عاملان کشتار مردم، اعلام انتشار لایحه قانونی مطبوعات و اعلامیه نیروی هوایی ارتش مبنی بر اینکه ماموریت ما حفظ و حراست ایران است از جمله تیترهای مهم دیگر این روزنامه چاپ عصر هستند. اما پیام یاسر عرفات به آیت الله منتظری یکی از خبرهای شاخص این شماره کیهان است که متن پیام فوق به شرح زیر می باشد؛

IMG_20230604_105336_148

پس از انتشار خبر حمله به منزل آیت الله منتظری، یاسر عرفات رئیس کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین برای آیت الله منتظری پیامی فرستاد. در این پیام یاسر عرفات از شکست خوردن این توطئه اظهار خوشحالی کرده و تلاش‌های مذبوحانه عده ای را برای انحراف مسیر مبارزه محکوم می کند. متن پیام به شرح زیر است.

حضرت آیت آلله العظمی منتظری

و مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین

خبر اقدام به سوءقصد را که دیروز از طرف دار و دسته جنایتکاران و نوکران امپریالیستی و صهیونیست‌ها شما را هدف قرار داده بود شنیدیم و ما با ابراز خوشوقتی از سلامتی شما بار دیگر تاکید می کنیم که این دار و دسته جنایتکار در این شرایطی که انقلاب می رود تا ریشه های ظلم و ستم و طغیان را از بیخ برکند درصدد هستند به پایه های انقلاب و رهبران آن آسیب برسانند و با تلاش مذبوحانه خود، مسیر حق و تاریخ را که شما به رهبری امام خمینی که سازندگان آن هستید منحرف سازند و متوقف کنند. ولی ما به عزم راسخ شما و قدرت و توانایی این‌ ملت اصیل در قطع ایادی اشرار و کمال بخشیدن به کاروان پیروزی آشکار و حتمی که خدا به آن وعده داده است اطمینان کامل داریم.

IMG_20230604_105336_000

خدا شما را حفظ کند و برای پاکسازی مقدساتمان از آلودگی و تجاوز و طاغوت با تکمیل انقلاب ایران با پیروزی فلسطین تائیدمان نماید.

والسلام علیکم و رحمت الله برکاته

انقلاب تا پیروزی

برادرتان یاسر عرفات

رئیس کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین و فرمانده کل نیروهای انقلاب فلسطین

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر