کد خبر: 179545
A
۲۶ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از نگرانی یک عضو مجلس خبرگان مبنی بر تضعیف پایگاه آیت‌الله خامنه‌ای

پهاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲۹ بهمن ۱۳۷۶، اتهام علیه ابراهیم رئیسی مبنی بر تضعیف مدیران لایق و نگرانی یک عضو مجلس خبرگان برای تضعیف پایگاه آیت‌الله خامنه‌ای را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از نگرانی یک عضو مجلس خبرگان مبنی بر تضعیف پایگاه آیت‌الله خامنه‌ای

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲۹ بهمن ۱۳۷۶، اتهام علیه ابراهیم رئیسی مبنی بر تضعیف مدیران لایق و نگرانی یک عضو مجلس خبرگان برای تضعیف پایگاه آیت‌الله خامنه‌ای را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

آقای ابراهیم رئیسی رئیس سازمان بازرسی کل کشور آمد، گزارش کار خود را داد و در مقابل اتهامی که متوجه آنها شده که مدیران لایق را تضعیف می کنند و باعث روحیه کم کاری، احتیاط کاری و منفی بافی می‌شوند دفاع کرد و گفت مواظب این نکات است و اظهار تمایل کرد که همراه ما به مکه بیاید.

عصر آقای تهرانی از وزارت اطلاعات بولتن ویژه را آورد و گفت در اجتماع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر شعارهای بدی داده اند. (حکومت طالبان، ملغی باید گردد) و گفت اهتمام زیاد به اهل سنت آنها را پرتوقع کرده و نمونه آنرا رفتن آقای عبدالله نوری وزیر کشور و آقای عبدالعلی زاده وزیر مسکن به مسجد مکی زاهدان برای تقویت مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان معرفی کرد.

آقای سید حسن طاهری خرم آبادی آمد از ضعیف شدن پایگاه رهبری اظهار نگرانی کرد و عوامل آنرا ترویج مرجعیت ایشان و رفتار جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نحوه رای گیری و اعلان‌ مرجعیت ایشان و دادگاه اصل ۴۹ و ستاد اجرایی فرمان‌ امام و رفتار اخیر با آیت الله منتظری و اقدامات سپاه و بسیج و ائمه جمعه و صداوسیما در انتخابات که منصوب ایشان هستند و نیز رفتار انصار حزب الله و بعضی از مداحان از جمله منصور ارضی و... و از من خواست که با ایشان در میان بگذارم....

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر