کد خبر: 183313
A

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های منوچهر نوذری درباره ممنوع التصویری خود و جو پلیسی و امنیتی در صدا و سیما

هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در خاطرات دوشنبه، ۵ فروردین ۱۳۷۷ خود نوشت:عصر آقای منوچهر نوذری آمد گله داشت از آقای احمد پورنجاتی معاون سیما که بخاطر گزارش واهی او را ممنوع التصویر کدده و بعد از کشف غلط بودن گزارش، جبران نکرده و نیز از جو پلیسی و سوءظن نسبت به هنرمندان قدیمی در صداوسیما که اخیرا تشدید شده شاکی بود.

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های منوچهر نوذری درباره ممنوع التصویری خود و جو پلیسی و امنیتی در صدا و سیما

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در خاطرات دوشنبه، ۵ فروردین ۱۳۷۷ خود نوشت: در گشت دیشب در ساحل کیش منظره دوچرخه سواری خانمها و آقایان را دیدم جالب است که تا ساعت ۱۲ شب خانمها با امنیت کامل و آرامش خاطر می‌توانند در جاده ها و خیابان‌ها باشند.

امروز برای غواصی ولی در جالبتر در عمق بیشتر در ساحل پاویون در دست ساخت تا عمق هشت متری زیر آب رفتیم متنوع و زیبایی ماهی های رنگی و مرجان‌ها و سایر موجودات آبی بسیار جالب است در میان امواج انبوه ماهیان شنا کردم. حدود یه ربع ساعت زیر آب بودیم هوای کپسول دکتر سعید تمام شد و کپسول مربی نزدیک به اتمام بود ولی کپسول من هنوز ۲۰ دقیقه هوا داشت مربی آنرا دلیل بر تنفس منظم و خوب من می داند. به ساحل آمدیم بچه ها مشغول جت اسکی بودند من هم دقایقی جت اسکی سوار شدم.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال ۷۷ خود  نوشت: عصر آقای منوچهر نوذری آمد گله داشت از آقای احمد پورنجاتی معاون سیما که بخاطر گزارش واهی او را ممنوع التصویر کدده و بعد از کشف غلط بودن گزارش، جبران نکرده و نیز از جو پلیسی و سوءظن نسبت به هنرمندان قدیمی در صداوسیما که اخیرا تشدید شده شاکی بود. تشکر داشت از کمکی که اخوی محمد و رهبری برای تهیه مسکن ایشان کرده اند و تقاضا داشت برای تهیه ماشین و سفر  حج کمکش کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر