کد خبر: 183734
A
۲۶ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از نامه صادق خلخالی به آیت الله خامنه ای نوشته به خاطر با آیت الله منتظری

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۱۰ فروردین ۱۳۷۷ نوشت: آقای صادق خلخالی نامه ای به آیت الله خامنه ای نوشته و از برخورد با آیت الله منتظری انتقاد کرده است

روایت هاشمی رفسنجانی از نامه صادق خلخالی به آیت الله خامنه ای نوشته به خاطر با آیت الله منتظری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۶ سال پیش دز چنین روزی؛ دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۷۷ نوشت: از ساعت ۱۱ تا پنج بعدازظهر در دفتر کوشک بودم در گزارش‌ها حمله منافقین و ضدانقلاب در استکهلم به همراهان آقای عطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه است قبلا در پاریس هم به ایشان با تخم مرغ رنگی حمله کرده و لباس‌هایش را رنگی کرده بودند.

در گزارش‌ها و روزنامه ها تکذیبیه فائزه هاشمی نماینده تهران در مورد نوشته های روزنامه لیبراسیون چاپ‌ شد که نوشته بود فائزه در مورد مبحث ارث در اسلام و برابری زنان و نیز مساله سلمان رشدی نظر نادرست داده است.

در اخبار بود که آقای صادق خلخالی نامه ای به آیت الله خامنه ای نوشته و از برخورد با آیت الله منتظری انتقاد کرده است و نیز یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز گفته است که مشغول تنظیم جمعی به نام مجمع مدرسین حوزه علمیه در قم در رقابت با جامعه مدرسین هستند. قبلا چنین شاکله ای مطرح شد که آیت الله خامنه ای موافقت نداشتند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر