کد خبر: 113426
A

صحنه سیلی خوردن کمدین معروف افغانستان در زمان بازداشت توسط ماموران طالبان FILM

افغان‌ها در حال دست به‌دست کردن ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی هستند که صحنه بازداشت یک کمدین سرشناس اهل قندهار به دست طالبان را نشان می‌دهد. نیروهای اجرای احکام اسلامی طالبان، نظرمحمد مشهور به خاشه‌زوان را در یکی از روستاهای قندهار دستگیر کرده و پس از توهین و سیلی زدن به او، تیربارانش می‌کنند.

صحنه سیلی خوردن کمدین معروف افغانستان در زمان بازداشت توسط ماموران طالبان
FILM

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در پنج روز گذشته، افغان‌ها در حال دست به‌دست کردن ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی هستند که صحنه بازداشت یک کمدین سرشناس اهل قندهار به دست طالبان را نشان می‌دهد.

در این رویداد که ۳۱ تیر رخ داده، نیروهای اجرای احکام اسلامی طالبان، نظرمحمد مشهور به خاشه‌زوان را در یکی از روستاهای قندهار دستگیر کرده و پس از توهین و سیلی زدن به او، تیربارانش می‌کنند.  

تیرباران هنرمند و کمدین افغانستانی به دست گروهک طالبان، واکنش خشم‌آلود مردم این کشور را به دنبال آورده است. طالبان مدعی شده؛ این هنرمند به جرم همکاری با دولت اعدام شده است. نظر محمد به گفتن جوک‌ها، لطیفه‌ها و متن‌های طنز معروف بود؛ ویدیوهایش در فضای مجازی هواداران زیادی داشت. بنابه گفته منابع افغان صحنه اعدام او با شکنجه همراه بوده است

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر