کد خبر: 103925
A

زمان برگزاری آزمون فلوشیپ پزشکی به تعویق افتاد

زمان برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به تعویق افتاد. پیش از این قرار بود این آزمون در دانشگاه های علوم پزشکی به صورت همزمان در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شود که بنابر اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی زمان آزمون به تعویق افتاد و آزمون در ۱۰ تیرماه برگزار می شود.

زمان برگزاری آزمون فلوشیپ پزشکی به تعویق افتاد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  زمان برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به تعویق افتاد.

با توجه به رأی صادره در موضوع ۸ نود و سومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) دوباره به دانشگاه های علوم پزشکی واگذار شده است.

ثبت نام در این آزمون از ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز شده است و تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

پیش از این قرار بود این آزمون در دانشگاه های علوم پزشکی به صورت همزمان در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شود که بنابر اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی زمان آزمون به تعویق افتاد و آزمون در ۱۰ تیرماه برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ تیرماه ۱۴۰۰ از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون توزیع می شود. آزمون کتبی (به صورت الکترونیک) روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ در یک مکان در هر دانشگاه و رأس ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

مراتب برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران از طریق سایت azmoon.tums.ac.ir، دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از طریق سایت http://msp.sbmu.ac.ir، دانشگاه علوم پزشکی ایران از طریق سایت https://iums.ac.ir/index.php?site=fmddsse و سایر دانشگاه های علوم پزشکی از طریق سایت تحصیلات تکمیلی همان دانشگاه به اطلاع داوطلبان رسانیده می شود.

بررسی به اعتراضات آزمون کتبی روز جمعه ۱۱ تیرماه از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون انجام می گیرد.

آزمون شفاهی کلیه رشته ها برای پذیرش فلوشیپ از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ انجام می شود و اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری مرحله شفاهی آزمون برعهده دانشگاه های متولی برگزاری آزمون خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر