کد خبر: 123851
A

پُشت پرده استیضاح وزیر بهداشت، دخالت های داماد وزیر در وزارتخانه است/ آیا «داماد»عامل استیضاح اولین وزیر می شود؟!

صحبت های جسته و گریخته درباره دخالت های متعدد داماد دکتر عین الهی در امور وزارتخانه بهداشت درمان و آموزش پزشکی توسط یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس به صورت تلویحی تایید شد، ظاهراً یکی از دلایل استیضاح اولین وزیر دولت رئیسی؛ آقای داماد است!

پُشت پرده استیضاح وزیر بهداشت، دخالت های داماد وزیر در وزارتخانه است/ آیا   «داماد»عامل استیضاح اولین وزیر می شود؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صحبت های جسته و گریخته درباره دخالت های متعدد داماد دکتر عین الهی در امور وزارتخانه بهداشت درمان و آموزش پزشکی توسط یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس به صورت تلویحی تایید شد، ظاهراً یکی از دلایل استیضاح اولین وزیر دولت رئیسی؛ آقای داماد است!

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ همایون سامه یح نجف آبادی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مورد اینکه گفته می‌شود داماد وزیر بهداشت در این وزارتخانه مشغول به کار است و در انتصابات هم نقشی دارد، به انتخاب گفت:«واقعیت این است که صحبتش شده است اما چیز مستند و مدونی وجود ندارد که بتوانم نظر دهم. نمی‌توانم خبر را تایید یا رد کنم چراکه هیچ چیزی درمورد درستی یا نادرستی این خبر را در دست ندارم.»

این نماینده مجلس همچنین درمورد اینکه کمیسیون بهداشت مجلس در این باره از وزیر بهداشت سوال کرده است یا خیر، عنوان کرد: «خیر، روز گذشته وزیر بهداشت در مجلس حضور پیدا کردند و حدود 9 نفر از نمایندگان در جلسه کمیسیون از ایشان سوالات مختلفی پرسیدند ولی در این زمینه کسی پرسشی نکرد.»

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس درمورد اینکه آیا قرار نیست نمایندگان به این موضوع ورود پیدا کنند، بیان کرد: «تاکنون کسی سوالی نپرسیده است ولی احتمال قوی وجود دارد که مجلس به این قضیه ورود پیدا کند چراکه بالاخره تعدادی از نمایندگان هستند که به دنبال تایید یا رد این خبر هستند. اگر صحت داشته باشد قطعا از ایشان سوال می‌پرسیم.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر