کد خبر: 106680
A

مسیح مهاجری: فایل صوتی ظریف به جامعه شوک وارد کرده است

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: امروز اگر انتشار یک فایل صوتی از محمدجواد ظریف به جامعه شک ایجاد می‌شود به این دلیل است که حرف‌هایی که باید در طول ۸ سال زده می شد، یکجا در یک فایل چندساعته زده شد

مسیح مهاجری: فایل صوتی ظریف به جامعه شوک وارد کرده است
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: امروز اگر انتشار یک فایل صوتی از محمدجواد ظریف به جامعه شک ایجاد می‌شود به این دلیل است که حرف‌هایی که باید در طول ۸ سال زده می شد، یکجا در یک فایل چندساعته زده شد. کار بدی بود، نه از این جهت که نباید این حرف‌ها را می‌زد، بلکه چرا این حرف‌ها را زودتر، علنی و آشکار در طول ۸ سال گذشته نگفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری در آیین رونمایی از کتاب «در جستجوی مصلحت» آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره فایل صوتی محمدجواد ظریف گفت: به نظرم او این حرف‌ها را باید طی ۸ سال گذشته می‌زد. خیلی از چیزها را نمی شود گفت. به خاطر دارم در یکی از روزهای ماه رمضان ۱۳۹۳ خدمت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رسیدم، دعوت کرد که به اتاقی که کمتر استفاده می‌شد. چون نگران شنود بود، طوری نزدیک به هم نشستیم که بتوانیم در گوشی حرف بزنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: اجازه دهید از مرحوم هاشمی انتقاد هم صورت گیرد. در خصوص مصلحت‌اندیشی او دو انتقاد داشته و دارم که به خودشان هم می‌گفتم. یکی اینکه حرف‌هایی باید می‌زد که سکوت می‌کرد. امروز اگر انتشار یک فایل صوتی از محمدجواد ظریف به جامعه شک ایجاد می‌شود به این دلیل است که حرف‌هایی که باید در طول ۸ سال زده می شد، یکجا در یک فایل چندساعته زده شد. کار بدی بود، نه از این جهت که نباید این حرف‌ها را می‌زد، بلکه چرا این حرف‌ها را زودتر، علنی و آشکار در طول ۸ سال گذشته نگفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر