کد خبر: 109217
A

حزب کارگزاران سازندگی مسیر خود را از جبهه اصلاحات جدا کرد؟ / کرباسچی؛ ستادهای انتخاباتی اسحاق جهانگیری را در اختیار همتی قرار داد

حزب کارگزاران سازندگی با محوریت اسحاق جهانگیری حمایت خود از همتی در استان‌های کشور را آغاز کرده و کرباسچی دبیر این حزب اعلام کرده که این حمایت صد در صد است.

 حزب کارگزاران سازندگی مسیر خود را از جبهه اصلاحات جدا کرد؟ / کرباسچی؛ ستادهای انتخاباتی اسحاق جهانگیری را در اختیار همتی قرار داد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حزب کارگزاران سازندگی با محوریت اسحاق جهانگیری حمایت خود از همتی در استان‌های کشور را آغاز کرده و کرباسچی دبیر این حزب اعلام کرده که این حمایت صد در صد است.

هر چند «مولاوردی» از اعضای شورای سیاست‌گذاری ستاد انتخاباتی جهانگیری در این باره به تسنیم گفت:‌ من بی‌اطلاع هستم و بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد.

اما بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ستادهای استانی حزب کارگزاران که پیشتر قرار بود برای جهانگیری فعالیت کنند در اختیار عبدالناصر همتی قرار گرفته است. بر اساس همین گزارش ستادهای رسانه ای و افراد مرتبط با این حزب هم به ستاد همتی پیوسته اند. این در حالی است که شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان، حزب اتحاد ملت، حزب اعتماد ملی و چند حزب اصلاح طلب دیگر اعلام کرده اند؛ کاندیدایی در این انتخابات ندارند. بنابراین می توان مدعی شد؛ حزب کارگزاران سازندگی مسیر خود را از جبهه اصلاحات و نماد اجماع ساز جدا کرده و به دنبال شرکت در انتخابات است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر