کد خبر: 110538
A

فائزه هاشمی رفسنجانی مدعی شد: مشارکت پایین ۵۰ درصد نوعی «رفراندم» بود

فائزه هاشمی رفسنجانی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی مدعی شد؛ عدم حضور بیش از نیمی از واجدان شرایط رأی دادن در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ایران را نوعی «رفراندم» است.

فائزه هاشمی رفسنجانی مدعی شد: مشارکت پایین ۵۰ درصد نوعی «رفراندم» بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فائزه هاشمی رفسنجانی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) مدعی شد؛  عدم حضور بیش از نیمی از واجدان شرایط رأی دادن در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ایران را نوعی «رفراندم» است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب توصیه کرده  به نارضایتی‌ها و خواسته‌های مردم که از طریق یک «روش مدنی» آن را بیان کرده‌اند، توجه کنند.

به گزارش دیده بان ایران؛ فائزه هاشمی در این گفت و گو که در اینستاگرام  انجام شده بود، با اشاره به مشارکت حدود چهل درصدی مردم، کارزار گروهی از ایرانی‌ها  در بیان نارضایتی ها ، «موفق» ارزیابی کرد.

فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در توضیح اظهارات خود مدعی شد، این مشارکت پایین «خیلی مهم است، چون خودش می‌تواند یک رفراندم باشد. وقتی ما می‌بینیم بالای ۵۰ درصد با یک موضوعی موافق نیستند و نظر دیگری را بیان می‌کنند، من اگر جای مسئولان بودم، حتما به این قضیه توجه می‌کردم که این مردم حتما یک چیز دیگری می‌خواهند و دارند از این طریق، با یک روش مدنی و درست، پیام خودشان را به ما می‌رسانند، و لازم است در سیاست خارجی‌مان، در سیاست داخلی‌مان، در روش‌ها و عملکردمان ... تغییراتی بدهیم.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر