کد خبر: 111183
A

تعداد اعضای کمیته تطبیق به نفع مخالفان برجام شد؛ زمان عمل نیروهای انقلابی به وعده ها فرا رسید

تعداد اعضای کمیته تطبیق برجام به هفت نفر رسیده وترکیب آن ۵ نفر مخالف برجام و ۲ نفر مخالف آن است این ترکیب می تواند با توجه به شرایط کشور و عمل نکردن طرف های مقابل به وعده های چند ساله خود پایان برجام را رقم بزند.

تعداد اعضای کمیته تطبیق به نفع مخالفان برجام شد؛ زمان عمل نیروهای انقلابی به وعده ها فرا رسید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پس از حضور ایران در برجام طی سال های گذشته بخشی از فعالان سیاسی کشور که از آنها در سال های گذشته با نام دلواپسان، نیروهای ارزشی و نیروهای انقلابی نام برده می شد مخالفت خود را با برجام اعلام و آن را «خسارت محض» اعلام کردند. 

 

یکی از وعده های چند سال گذشته نیروهای انقلاب که با توجه به شرایط امروز جهان «راه درست» و «اقدامی مقتدارانه» محسوب می شود خروج از برجام است.

بسیاری از تحلیل گران بر این باروند با توجه به تغییر شرایط داخلی و روابط خارجی و بی فایده شدن اثرات برجام در عرصه بین الملل؛  این فرصت برای ایران ایجاد شده که بر این خسارت محض مهر پایان بزند.

 این فرصت مهم می تواند با اختیاری کمیته تطبیق برجام دارد همسو باشد اکنون تعداد اعضای کمیته تطبیق برجام به هفت نفر رسیده وترکیب آن ۵ نفر مخالف برجام و ۲ نفر موافق آن است این ترکیب می تواند با توجه به شرایط کشور و عمل نکردن طرف های مقابل به وعده های چند ساله؛ پایان برجام را رقم بزند. 

 

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس عبدی فعال سیاسی و تحلیل گر در این باره نوشته است «‌تعداد اعضای کمیته تطبیق برجام به هفت نفر رسید. ترکیب آن ۵ بر ۲ یا حداقل ۴ بر ۳ به نفع اصولگرایان مخالف برجام است. تصمیم آن هرچه باشد هیچ ربطی به دولت ندارد. منتظر خروجی این کمیته هستیم.»

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر