کد خبر: 112898
A

اظهارنظر فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره حجاب

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مصاحبه ای به تشریح اولویت های فرهنگی کشور پرداخت

اظهارنظر فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره حجاب

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ امیر نصیرزاده با بیان اینکه دشمن با فضای مجازی برای گرفتن عفاف و حجاب جوانان کشور برنامه‌ریزی کرده بر نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی تاکید کرد.

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوای ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه در همایش عفاف و حجاب که در سالن همایش هتل نیروی هوائی برگزار شد، گفت: این مراسم به مناسبت ازدواج تعدادی از زوج‌های جوان و کارکنان نیروی هوایی و تقدیر و تشکر از تعدادی از خانواده‌های این نیرو در بخش عفاف و حجاب که در کوی‌ها و شهرک‌های ما زندگی می‌کنند برگزار شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: دشمن روی مسائل فرهنگی، اعتقادات، باورها و سنت‌های ما کار می‌کند تا آن‌ها را از بین ببرد و برگزاری چنین برنامه‌هایی مانع از ادامه راه دشمن می‌شود.

وی فراهم کردن شرایط مناسب برای ازدواج آسان کارکنان نیروی هوایی را از جمله سیاست‌های این نیرو دانست و گفت: این سیاست برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سفارشات و احکام دینی قرآن کریم است.

نصیرزاده با بیان اینکه امروزه جوانان سه مشکل شغل، مسکن و هزینه‌های ازدواج را مطرح می‌کنند، اظهار داشت: نیروی هوایی با استخدام جوانان مشکل شغل و در ادامه به نحوی موضوع مسکن را مرتفع ساخته و مشکل سوم را هم تا حدودی سازمان و بخشی هم کرونا حل کرده است.

وی ادامه داد: اگر کارکنان جوان از تهران جدا شده و در یگان‌های خارج از تهران خدمت کنند، در تمام آن پایگاه‌ها بلافاصله منزل سازمانی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه این نیرو در شهرک‌های سازمانی خود به دنبال نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در بین کارکنان و خانواده‌ها است، افزود: این موضوع از مطالبات اساسی رهبر معظم انقلاب است و نیروی هوایی برای اینکه سبک زندگی اسلامی در شهرک‌ها نهادینه شود به عفاف و حجاب توجه دارد و بر اساس بیان همه بزرگان، سلامت افراد و جامعه در گرو حفظ عفاف و حجاب است.

نصیرزاده با بیان اینکه دشمن برای گرفتن عفاف، حجاب و حیا از مردم ایران سرمایه‌گذاری و برنامه ریزی کرده است، اظهار داشت: دشمن برای رسیدن به این هدف فضای مجازی جذاب و رایگان همراه با جلوه‌های بسیار زیبا در اختیار فرزندان ما قرار داده است تا جوانان ما حیای خود را از دست بدهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر