کد خبر: 123099
A

واکنش مهاجری به طرح «بهشت زهرا گردی» شهردار تهران: انقلابی بودن یعنی اینکه زاکانی فرزندش را به سوییس و فرزندان مردم را راهی قبرستان کند؟!

محمد مهاجری فعال رسانه ای اصول گرا به طرح «بهشت زهرا گردی» علیرضا زاکانی شهردار انقلابی تهران واکنش نشان داد

واکنش مهاجری به طرح «بهشت زهرا گردی» شهردار تهران: انقلابی بودن یعنی اینکه زاکانی فرزندش را به سوییس و فرزندان مردم را راهی قبرستان کند؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تور بهشت زهرا گردی برای مدارس،  طرح تازه شهردار تهران در دوره جدید است. اوگفته، گلزار شهدا در بهشت زهرا با توان و ظرفیت فرهنگی عظیمی که دارد مکانی مناسب برای قرارگاه فرهنگی بزرگ کشوری  . بازدید کودکان و نوجوانان است.

علیرضا زاکانی شهردار تهران به تازگی به بهشت زهرای تهران رفته و گفته است که ما باید به دنبال ایجاد هویت نوین در مدیریت شهری فعلی باشیم. هویت نوین در معماری ایرانی اسلامی بعد از انقلاب، ایجاد هویت ادبی هنری و ورزشی با استفاده از ظرفیت‌های تأثیرگذار در تهران اعم از دانشگاه‌ها، حوزه، مساجد و حتی آرامستان‌ها که باید نقطه آرامش‌بخش و محل توجه مردم شوند.

شهردار تهران ادامه داد: گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) سند هویتی تهران است و باید از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی و علمی و مردمی برای بهره‌مندی بهتر مردم از این مکان مقدس استفاده کرد و تلاش ما در دوره جدید مدیریتی این است که دسترسی مردم به این مکان مقدس تسهیل شود و باید موضوع "بهشت‌گردی" را باید در میان مدارس رواج دهیم که این مهم با کمک و همکاری آموزش و پروش میسر خواهد شد.

محمد مهاجری فعال رسانه ای اصول گرا به طرح «بهشت زهرا گردی» علیرضا زاکانی شهردار انقلابی تهران واکنش نشان داده و نوشته است: 

‌آقای ‎زاکانی در یک بدسلیقگی آشکار که اسمش را مدیریت نوین شهری گذاشته، خواستار حضور و گردش دانش آموزان در ‎بهشت زهرا شده است.

دوست عزیزی برایم نوشته:بچه های مردم بیایند بهشت زهرا و فرزند ‎#شهردار_تهران برود ‎#سوییس؟

این گلایه را نقل کردم تا بماند به یادگار.

 

 

 

اما پیشنهاد بهشت گردی او برای دانش آموزان منتقدانی دارد . به اعتقاد آنها برای انتقال ارزش ها  راه های دیگری جز حضور در بهشت زهرا هم وجود دارد .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر