کد خبر: 13025
A
ابراهیم آقامحمدی در گفت و گو دیده بان ایران:

هیچ یک از اعضاء هیئت مؤسس جبهه نیروهای انقلاب اسلامی قصد کاندیداتوری در انتخابات را ندارند / ما اصول گرا هستیم

ابراهیم آقامحمدی با اشاره به اینکه خمیر مایه این جبهه جریان اصولگرایی است گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شامل همه تشکل های اصولگرا است که همه طیف های اصولگرا را این جبهه در بر می گیرد.

هیچ یک از اعضاء هیئت مؤسس  جبهه نیروهای انقلاب اسلامی قصد کاندیداتوری در انتخابات را ندارند / ما اصول گرا هستیم

 ابراهیم آقامحمدی در گفتگو با پایگاه  خبری و تحلیلی "دیده بان ایران"در پاسخ به تبعیت سایر تشکل های اصولگرا از لیست انتخاباتی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این بستگی به تدبیر مؤسسین و مؤثیرین این جبهه دارد که چگونه اقدام کنند اما باید همه تشکل های اصولگرا  از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تبعیت کنند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس نهم گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عضو گیری نکرده است و من فقط اعلام حمایت کردم از این جبهه که امیدواریم  اهداف آن تحقق کامل پیدا کند.

آقامحمدی با اشاره به مطرح شدن نام یکی از اعضاء هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در نشستی که جبهه در سالن سرچشمه برگزار کرد، اعلام شد؛ هیچ یک از اعضاء هیئت مؤسس این جبهه قصد کاندیداتوری در انتخابات را ندارند و به همین دلیل به عنوان عضو هیئت مؤسس قرار گرفتند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: این مباحثی که عنوان می کنند بیشتر حاشیه است و کسی که به عنوان عضو هیئت مؤسس است نمی تواند کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود.

ابراهیم آقامحمدی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای همه جریان اصولگرایی است؛ خاطر نشان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی متعلق به هیچ یک از گروه های نیست و قرار نیست جریانی از حضور در این جبهه محروم شود.

وی ادامه داد: این جبهه برآیندی است از همه جریانات داخل اردوگاه اصولگرایی و ما هم به همین دلیل از آن حمایت کرده ایم.

این فعال اصولگرا با اشاره به انتخابات مجلس دهم گفت: در انتخابات مجلس دهم زمان به خصوص در شهر های بزرگ کوتاه بود و کمی هم سلیقه ای در برخی موارد عمل کردند که به جریان اصولگرایی آسیب زد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر