کد خبر: 134439
A

مدیر حوزه علمیه همدان: افراد دارای تفکر سند ۲۰۳۰ از آموزش وپرورش کنار بگذارید/ شرایط حضور طلاب در مدارس فراهم شود

موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان با تاکید بر اینکه افرادی که تفکر سند ۲۰۳۰ را دارند، باید از آموزش و پرورش کنار گذاشته شوند، چرا که این سند خلاف شرع است، گفت: شرایط حضور طلاب طبق موازین قانونی در آموزش و پرورش فراهم شود.

مدیر حوزه علمیه همدان: افراد دارای تفکر سند ۲۰۳۰ از آموزش وپرورش کنار بگذارید/ شرایط حضور طلاب در مدارس فراهم شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، روز سه شنبه در کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان همدان، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم بسیار بر مساله تزکیه تاکید کرده و این نقص‌هایی که امروز می‌بینیم به دلیل نبود یا ضعف تزکیه در برخی مسئولین است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛  به نقل از ارگان اطلاع رسانی حوزه علمیه قم، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی افزود: ورود حوزه علمیه به آموزش و پرورش برای تقویت این بُعد از وجود انسانی و پیاده کردن برنامه انبیا است و در این خصوص ۱۱ قسم در سوره مبارکه (والشمس) داریم.

مدیر حوزه‌ علمیه استان همدان یادآور شد: آموزش و پرورش زیربنای ساخت و تربیت انسان‌هایی است که سعادت امت به دست آنان است، اما از طرفی نیز تخصص حوزه‌های علمیه در بعد مسائل تزکیه از مراکز دیگر بیشتر است.

وی بیان داشت: هدف از ورود حوزه علمیه به آموزش و پرورش به معنای این نیست که فرهنگیان تخصص ندارند، اما از آنجایی که تخصص حوزه علمیه در امر تربیت است، بنابراین همکاری حوزه و آموزش و پرورش در این خصوص بسیار ضروری است.

آیت‌الله موسوی اصفهانی با تاکید بر اینکه افرادی که تفکر سند ۲۰۳۰ را دارند، باید از آموزش و پرورش کنار گذاشته شوند، چرا که این سند خلاف شرع است، خاطر نشان کرد: لازم است شرایط حضور طلاب طبق موازین قانونی در آموزش و پرورش فراهم شود.

بنابرگزارش دیده بان ایران؛ مدیر حوزه‌ علمیه استان همدان با بیان اینکه حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش دو بال از لحاظ تربیت نیروی انسانی هستند، گفت: اولین زیربنای ساخت و تربیت افراد در آموزش و پرورش است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر