کد خبر: 13599
A

توضیحات معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره عدم حضور آخوندی در مجلس

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره عدم حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس کمیسیون مربوطه باید از وزیر و استیضاح کنندگان او جهت حضور در جلسه دعوت کنند که این دعوت از آقای آخوندی انجام نشد.

توضیحات معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره عدم حضور آخوندی در مجلس

حسینعلی امیری درباره حواشی ایجاد شده نسبت به استیضاح وزیر راه اظهار کرد: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس کمیسیون مربوطه باید از وزیر و استیضاح کنندگان او جهت حضور در جلسه کمیسیون دعوت کنند، بر همین اساس نیز به دلیل اینکه این دعوت از سوی کمیسیون عمران انجام نشد ، آقای آخوندی نیز در جلسه کمیسیون حاضر نشدند.

وی با بیان اینکه موضوع استیضاح آقای آخوندی تصادف قطار بوده است، خاطر نشان کرد: ‌باید از کمیسیون عمران نمایندگان مجلس و استیضاح کنندگان که در بستری کاملا کارشناسی در حال بررسی موضوع هستند تشکر کنیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به پذیرش دلایل عدم حضور آخوندی در مجلس از سوی هیأت رئیسه مجلس گفت:‌ قرار شد که کمیسیون عمران مجددا از آقای آخوندی جهت حضور در جلسه این کمیسیون دعوت کند و ایشان نیز در این جلسه حضور یابند.

امیری در پاسخ به این پرسش که آیا موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز در مجلس مطرح است، گفت: تاکنون به طور رسمی چیزی از استیضاح آقای دانش آشتیانی نشنیده ام.

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر