کد خبر: 148499
A

ابراز «تعجب» نماینده پیشین مجلس از سکوت نمایندگان درباره مصوبه مولدسازی/ زمانی ما حتی با فروش «ساختمان‌های متروکه» مخالفت می‌کردیم

سهیلا جلودارزاده با انتقاد از مصوبه مولدسازی گفت: این کار ادامه مسیر شخصی‌سازی صنعت باشد، یعنی آن چیزهایی که به دولت و ملت تعلق دارد و سرمایه‌گذاری‌هایی که در طول این سال‌ها شده است را بیایند به بهانه مولدسازی به بخش خصوصی خودشان نه به بخش خصوصی ملت واگذار کنند و این مسئله خطر بزرگی است و این آخرین کلنگ نابودی به صنعت باقی مانده است.

ابراز «تعجب» نماینده پیشین مجلس از سکوت نمایندگان درباره مصوبه مولدسازی/ زمانی ما حتی با فروش «ساختمان‌های متروکه» مخالفت می‌کردیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سهیلا جلودارزاده، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره مولدسازی و حواشی به وجود آمده پیرامون مصوبه مولد سازی به ایلنا گفت: به نظر می‌رسد این کار ادامه مسیر شخصی‌سازی صنعت باشد، یعنی آن چیزهایی که به دولت و ملت تعلق دارد و سرمایه‌گذاری‌هایی که در طول این سال‌ها شده است را بیایند به بهانه مولدسازی به بخش خصوصی خودشان نه به بخش خصوصی ملت واگذار کنند و این مسئله خطر بزرگی است و این آخرین کلنگ نابودی به صنعت باقی مانده است.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نمایندگان مجلس تعجب می‌کنم! زمانی ما حتی با فروش ساختمان‌های متروکه مخالفت می‌کردیم زیرا معتقد بودیم دولت وظیفه دارد در این مقدار توسعه مشارکت داشته باشد و نباید این سرمایه‌ها را بین آدم‌های دستگاه‌هایی که خبر داشتند چگونه می‌شود آن‌ها را تبدیل به پول کرد، واگذار کند.

وی درخصوص این‌که نقدهای بسیاری به هیأت مسئول مولدسازی است، نظر شما درباره ترکیب این هیات چیست، بیان کرد: یک سرمایه‌گذاری شده است و به جای اینکه بیایند رهاسازی کنند، می‌آیند این را واگذار می‌کنند طرف هم به سمن بخس انجام می‌دهد، از یک سوراخ چندبار گزیده شویم؟ سال‌های سال این اتفاق افتاده است و نتیجه‌اش شده است این کارخانجاتی که از رده خارج می‌شوند، ورشکسته می‌شوند و زمین‌شان را می‌فروشند که اگر بخواهم بگویم یک مثنوی هفتادمن می‌شود، بعضی‌ها انگار تخصص‌شان تیر خلاص زدن است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر