کد خبر: 150089
A
رهبر انقلاب:

جمهوری اسلامی وقتی می‌آید مردم‌سالاری و آزادی را هم می‌آورد، منتها قید دین را هم در کنارش میگذارد

آیت الله خامنه ای: جمهوری اسلامی وقتی می‌آید مردم‌سالاری را می‌آورد، آزادی را هم می‌آورد. منتها قید دین را هم در کنارش میگذارد، آن نقشه را به هم میزند. خود نفس گذاشتن دین در کنار مردمسالاری، دشمن‌درست‌کن است. دلیلش هم همین است که نقشه‌ی آنها را ابطال میکند.

جمهوری اسلامی وقتی می‌آید مردم‌سالاری و آزادی را هم می‌آورد، منتها قید دین را هم در کنارش میگذارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (پنج‌شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از بیانات رهبر انقلاب در یان دیدار به شرح زیر است:

بعضی از دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی، دشمنی سیاسی است. مثلا در قضیه‌ی فلسطین جمهوری اسلامی یک موضعی دارد، قدرتها یک موضع دیگری دارند؛ دشمنی ایجاد میشود. اینها خیلی مهم نیست. آنی که از اینها مهمتر است آن دشمنی ذاتی است. ذات جمهوری اسلامی این دشمنی را بوجود می‌آورد.

بعضی هستند که معتقدند در همه‌ی مسائل کوچک و بزرگ باید نسخه‌ی غرب را آدم عمل بکند. نسخه‌ی غرب هم لیبرال دموکراسی است. یعنی اصلاً دین و این حرفها در آن وجود ندارد. خود سردمداران لیبرال دموکراسی با پرچم لیبرالیسم و پرچم دموکراسی نقشه‌ی تسلط بر دنیا را کشیده‌اند.

جمهوری اسلامی وقتی می‌آید مردم‌سالاری را می‌آورد، آزادی را هم می‌آورد. منتها قید دین را هم در کنارش میگذارد، آن نقشه را به هم میزند. خود نفس گذاشتن دین در کنار مردمسالاری، دشمن‌درست‌کن است. دلیلش هم همین است که نقشه‌ی آنها را ابطال میکند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر