کد خبر: 150386
A
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

خرابکاری های دشمن در اقتصاد شناسایی شده است/ دشمنان دنبال باج گیری هستند

عباس مقتدایی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دشمنان با جنگ اقتصادی دنبال باج‌گیری هستند، گفت: مقاومت ملت ایران باطل کننده رفتارهای باج گیرانه دشمنان است.

خرابکاری های دشمن در اقتصاد شناسایی شده است/ دشمنان دنبال باج گیری هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عباس مقتدایی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جنگ ترکیبی دشمن در ابعاد مختلف طراحی شده است، به ارگان رسانه ای دولت گفت: دشنان در ماه های اخیر در زمینه اجتماعی و فرهنگی فعالیت دامنه داری را علیه ملت ایران آغاز کردند، دشمنان پیش از آشوب‌های به این نتیجه رسیده بودند که با تحریم اقتصادی به تنهایی نمی‌توانند ملت ایران را متوقف کنند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد؛ آخرین حربه دشمن جنگ اقتصادی در عرصه پولی، ارزی است، دشمنان به دنبال مشوش کردن افکار عمومی هستند اما ملت ایران هوشیار است.

مقتدایی گفت: در ابتدای دور جدید جنگ اقتصادی دشمنان شایعاتی در مورد کمبود کالاهای اساسی منتشر کردند الان هم تلاش دارند با ایجاد اختلال در بازار ارز به گونه‌ای نوسانات ایجاد کنند که مردم را به این باور برسانند که دولت قادر به مدیریت بازار نیست.

وی تصریح کرد: در جلسه اخیر دولت و مجلس در این موضوع اعلام شد که سوءمدیریت ها و خرابکاری های دشمنان در اقتصاد شناسایی شده و در کوتاه مدت مشکلات حل خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به تلاش دشمنان برای امتیازگیری در مذاکرات گفت: ملت ایران و دولت نشان داده اند که تحت فشار مذاکره نمی کنند و دنبال مذاکرات غیرتمندانه هستند، دشمنان بدانند علی رغم همه مشکلات اقتصادی ملت ایران اهل باج دهی نیستند.

مقتدایی تصریح کرد: دشمنان با ایجاد فشار های اقتصادی دنبال باج‌گیری هستند.مقاومت ملت ایران باطل کننده رفتارهای باج گیرانه دشمنان است.

نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس تاکید کرد: ما از برجام عبرت های زیادی گرفتیم با کوتاه آمدن منافع ملت تامین نمی شود باید از همه ظرفیت ها کمک بگیریم، باید مسیر را به گونه ای ادامه دهیم که دستاوردهای دانشمندان داخلی نابود نشود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر