کد خبر: 151032
A

عضو کمیسیون امنیت ملی: خبر موثقی نداریم و نمی‌توانیم بگوییم مسمومیت دانش آموزان در راستای «زن، زندگی، آزادی» است/ حمایت علما فراموش نمی‌شود

مرتضی محمودوند درباره پرونده مسمومیت‎‌های سریالی گفت: هر کس باعث شده به بچه‌های معصوم آسیب برسد شیطان و شیطان صفت است و باید به سزای اعمال‌شان برسد. دو دستگی در این شرایط به صلاح ملت و کشور نیست؛ ما باید خویشتن‌دار و آماده برای مبارزه با چنین افرادی باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی: خبر موثقی نداریم و نمی‌توانیم بگوییم مسمومیت دانش آموزان در راستای «زن، زندگی، آزادی» است/ حمایت علما فراموش نمی‌شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پرونده مسمومیت‌های سریالی گفت: موضوع مسمومیت دانش آموزان یک بحث امنیتی پیچیده است؛ از آذر ماه تا کنون کشور درگیر این موضوع است و در کمیسیون امنیت ملی بر حسب وظیفه‌ی نظارتی پیگیر این بحران فارغ از اینکه به دست چه کسانی رقم خورده، بوده‌ایم. مهم این است که نفس کار جنایتکارانه است و هر کسی که مسبب این موضوع بوده قطعا سرباز شیطان است؛ کسانی هستند که خود را مومن، معتقد و با تقوا جلوه می‌دهند، اما حقیقت امر این نیست.

وی افزود: این افراد در هر لباس و هر جایگاهی که باشند من با صراحت به عنوان یک رزمنده می‌گویم که آنها سرباز شیطان هستند و هر کسی که دوست‌دار این کشور، آب و خاک و خون شهدا است باید با مردانگی تمام مقابل اینطور هجمه‌ها و چنین آدم‌های کج فهم و کج اندیشی بایستد. این حرف من شعار نیست؛ به لطف خدا هر زمان که لازم بوده خدمتگزاری خود را به ملت بزرگ ایران ابراز کنم، همیشه از تریبون مقدس ملت که جایگاه دادخواهی ملت ایران است، هیچ زمانی کوتاهی نکرده ام و امروز پیام من به ملت این است که ما به جدّ پیگیر این جنایتکاران هستیم و با امید خدا و پشتوانه همین ملت و خون شهدا این افراد را به سزای اعمال‌شان می‌رسانیم.

هر چه که باعث شود به بچه‌های معصوم آسیب برسانند شیطان و شیطان صفت هستند

محمودوند در خصوص این تعبیر که برخی سریال مسمومیت دانش آموزان را در راستای شعار «زن، زندگی، آزادی» می دانند، گفت: چون ما هیچ خبر موثقی نداریم، نمی‌توانیم بگوییم مسمومیت دانش آموزان در راستای زن زندگی آزادی، جریان نفوذ و یا سرویس‌های امنیتی بیگانه است. هر کدام از این‌ها که باعث شده باشند به بچه‌های معصوم آسیب برسد شیطان و شیطان صفت هستند و باید به سزای اعمال‌شان برسند. دو دستگی در این شرایط به صلاح ملت و کشور نیست؛ ما باید خویشتن‌دار و آماده برای مبارزه با چنین افرادی باشیم.

وی ادامه داد: جا دارد از بزرگان و علمای قم و مشهد تشکر کنم که هم صدا با صدای مجلس به میدان آمده و حمایت کردند؛ حمایت علما به خصوص بزرگی و دلسوزی آیت الله جوادی آملی، نوری همدانی و دیگر بزرگان فراموش نمی‌شود و از مقام معظم رهبری بابت موضع‌گیری به‌جا و به موقع ایشان تشکر می‌کنم.

موضوع آتش به اختیار برای ورود اشخاص غیر صالح و غیر مرتبط نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص مرتبط دانستن این قبیل اتفاقات به موضوع آتش به اختیاری، گفت: موضوع آتش به اختیاری که رهبر انقلاب چندین سال پیش به آن تاکید کردند برای ورود اشخاص غیر صالح و غیر مرتبط نیست که بخواهند در حوزه اجرا، تعزیر و برخورد ورود کنند. بعدها حضرت آقا باز این را تکمیل کردند که موضوع در خصوص موضع‌گیری‌های فرهنگی و اجتماعی است نه اینکه شخصی سرخود یک کار برخوردی و یدی انجام دهد، با این خیال که از نظر خودش تفکر سالمی دارد و یا نظر انقلاب و نظام این است؛ نه حضرت آقا چنین تصویری را به کسی نداده است.

منبع: جماران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر