کد خبر: 151144
A

نماینده ولی فقیه در فارس: دشمنان در ماجرای مسمومیت ها به تهمت زدن علیه نظام روی آورده اند

دژکام امام جمعه شیراز: دشمن به هر شکلی تهمت زدن و افترا زدن به جامعه اسلامی ما را انجام می‌دهد و دشمنان می‌دانند بانوان ایرانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چقدر رشد کرده اند، خودشان می‌دانند، اما غیض و کینه‌شان نمی‌گذارد و به هر شکلی بحث می‌کنند که این‌ها مخالف رشد بانوان هستند.

نماینده ولی فقیه در فارس: دشمنان در ماجرای مسمومیت ها به تهمت زدن علیه نظام روی آورده اند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز ضمن تاکید بر تقوا و پرهیزگاری مومنین و نمازگزاران، اظهار داشت: در هفته آینده مناسبت تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی را داریم که حق شهدا بر همه ما زیاد است. اینکه ما برای یک معروفی حرف بزنیم و شهدا برای اقامه معروف و جلوگیری از منکر خون دادند و ایستادند، چه همتی داشتند و شهدا جلوی چشم ما هستند و آن‌ها را از یاد نمی‌بریم، آن‌ها را فدایی قدم مهدی فاطمه (عج) کردیم و ممکن نیست که بی وفایی کنیم. 

امام جمعه شیراز تاکید کرد: امیدواریم بزرگداشت یاد شهیدان را بیش از پیش داشته باشیم و مربوط به یک روز و سالروز تاسیس نیست بلکه برای همه سال باید به یاد شهیدان و ادامه دهنده راهشان باشیم. 

وی افزود: نکته دیگر تشکر از همه مومنین، برادران و خواهران سربلند استان فارس و شهر شیراز است به خاطر جشن‌هایی که به یاد و نام حضرت بقیه الله الاعظم برپا کردند. 

آیت الله دژکام تصریح کرد: بنده در شهر مقداری نگاه کردم و گزارش‌هایی گرفتم؛ مردم عشق خود را به مهدی فاطمه (عج) نشان دادند و معلوم شد که هر چه بگذرد بالاخره اینجا شهر سعدی و حافظ است دیگر؛ هر چه سخت بشود دست از عشق واقعی که عشق محمد و آل محمد است نمی‌کشند و نیت کنید برای سال‌های آینده بهتر و بیشتر در خدمت آن حضرت باشیم و این حرکت‌های معنوی و امیدبخش را تکرار کنیم تا یک روزی به استقبال ظهور برویم. 

وی افزود: همه این کار‌ها خیلی خوب است، در 24 ساعت بیش از 3 میلیون نفر به جمکران رفتند و این حرکت ارزشمند معنوی یک حسن ختام می‌خواهد؛ استغاثه به، ولی عصر نیاز است. خیال نکنید اگر توفیقی است به خاطر لیاقت خودمان است؛ توفیق را خودشان می‌دهند. 

امام جمعه شیراز اظهار کرد: با همت و همکاری بنیاد مهدویت در مسجد پر برکت قدس یک جلسه استغاثه در پایان این جشن‌ها داشته باشیم و سه شنبه آینده مومنین برای عرض حال به پیشگاه امام زمان (عج) نیت کنند و در اینجا شهید دستغیب گفته که اینجا تشرفی به امام زمان (عج) شده است و این مسجد جا دارد هر وقت گیر هستیم بیاییم و با آقا استغاثه کنیم. 

وی همچنین گفت: نکته دیگر دهه تکریم مساجد است که در آستانه ماه مبارک رمضان باید مساجد را تکریم کنیم و برای تمیز کردن مسجد و روبیدن خاک مسجد و آماده کردن مسجد برای مهمانی خدا همت کنیم و امام صادق (ع) فرمودند سه چیز در روز قیامت شکایت می‌کند، یکی از آن‌ها مسجد غریب است و نگذارید یک مسجد غریب شود و در این دهه هماهنگ کنید و اصحابش را پیدا کنید در مسجد باز شود و نمازی خوانده شود تا مسجد غریب نباشد و دوم عالمی که اگر از علمش استفاده نکند در قیامت شکایت می‌کند و سوم قرآن اگر خوانده نشود شکایت می‌کند و در شیراز 500 مسجد و امامزاده است که به برکت ماه رمضان آباد شود. 

وی با اشاره به مسئله بدحالی دانش آموزان هم بیان کرد: می‌بینید دشمن به هر شکلی تهمت زدن و افترا زدن به جامعه اسلامی ما را انجام می‌دهد و دشمنان می‌دانند بانوان ایرانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چقدر رشد کرده اند، خودشان می‌دانند، اما غیض و کینه‌شان نمی‌گذارد و به هر شکلی بحث می‌کنند که این‌ها مخالف رشد بانوان هستند. 

آیت الله دژکام ضمن تشکر از نیروی انتظامی که یک تیم از عوامل این اتفاقات را دستگیر کرد و معلوم شد چه کسانی هستند و چه اعتقاداتی دارند، گفت: دادگستری هم که رئیس قوه قضائیه اعلام کرد که عاملین این اتفاق مفسد فی الارض هستند و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند در این قضیه بخششی در کار نیست و برخورد جدی و قاطع با این‌ها بشود هر چند دشمن باز از روزنه‌ای دیگر دشمنی می‌کند، اما این صف محکم و بهم پیوسته تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر