کد خبر: 151435
A

نماینده مجلس: مجوز مجموعه‌هایی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند لغو شود

نماینده تبریز اعلام کرد اگر مجموعه‌ای شئونات اسلامی و عفاف و حجاب را رعایت نکرد باید مجوزش لغو شود و این مجوز به نهادهایی داده شود که شئونات اسلامی را رعایت می‌کنند.

نماینده مجلس: مجوز مجموعه‌هایی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند لغو شود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز در مجلس در جریان بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون عفاف و حجاب اظهار داشت: بنده معتقدم نه تنها دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم وظیفه دارند در حوزه عفاف و حجاب اقدام کنند بلکه همه مجموعه‌هایی که بیش از ۵۰ درصد سهام آن‌ها از دولت و نهادهای عمومی غیردولتی است، باید قوانین مربوط به عفاف و حجاب را مدنظر قرار دهند و اقدامات لازم را انجام دهند تا زیر مجموعه آن‌ها هم به این قوانین عمل کنند.

به گزارش مهر، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر زیرمجموعه‌ای موضوع عفاف و حجاب را رعایت نکرد مجوز آن مجموعه باید لغو شود و مجوز به نهادهایی داده شود که شئونات اسلامی را رعایت می‌کنند.

فرهنگی ادامه داد: در خارج از محیط کار هم اگر فردی مرتکب ناهنجاری شد در وهله اول باید به وی تذکر داده شود و بعد مجازات‌های سبک‌تر در نظر گرفته شود و اگر موضوع‌عدم رعایت عفاف و حجاب استمرار داشت باید مجازات‌های دیگر و تشکیل پرونده قضائی در دستور کار برای این افراد قرار گیرد.

منبع: مهر 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر