کد خبر: 152248
A
دژکام:

دشمن به دنبال سواستفاده از سیزده بدر است/عوامل آمریکا و اسرائیل با رانت خواری نمی گذارند، وضع مردم خوب شود

دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس:دشمن عمدا کاری می‌کند تا شکستی در صف ملت ایجاد کند؛ از یک طرف با مسایل اقتصادی از جمله فقر، تورم و گران شدن ارز و سکه وارد می‌شود و از طرفی با ابزاری از جمله رشوه‌خواری، رانت خواری و حق مردم را ضایع کردن و بزرگنمایی برخی مسایل سعی در فریب مردم دارد.

دشمن به دنبال سواستفاده از سیزده بدر است/عوامل آمریکا و اسرائیل با رانت خواری نمی گذارند، وضع مردم خوب شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شیراز پیرامون مسئله دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و نقشه‌های آنها بر علیه نظام به آیه ۲۶۸ سوره بقره اشاره کرد و افزود: امروز باید صحنه جنگ و مبارزه جبهه حق و باطل را برای خود ترسیم کنیم تا متوجه شویم وظیفه ما در این موقعیت حساس چیست؟

امام جمعه شیراز ادامه داد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب جنگ ترکیبی همان کاری است که شیطان انجام می‌دهد. دشمن عمدا کاری می‌کند تا شکستی در صف ملت ایجاد کند؛ از یک طرف با مسایل اقتصادی از جمله فقر، تورم و گران شدن ارز و سکه وارد می‌شود و از طرفی با ابزاری از جمله رشوه‌خواری، رانت خواری و حق مردم را ضایع کردن و بزرگنمایی برخی مسایل سعی در فریب مردم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: عده‌ای از نفوذی‌های دشمن که دستشان با رژیم صهیونیستی و آمریکا یکی است، نمی‌خواهند بگذارند وضعیت اقتصادی مؤمنان خوب شود. آنها می‌گویند نباید از کسانی که طرفدار اسلام هستند حمایت مالی و اقتصادی شود. اینها برنامه دشمنان هستند و دشمن برای این برنامه‌ها دقت بسیاری داشته است.

آیت‌الله دژکام افزود: دشمنان حتی با ارایه راهکار برای حل مسایل اقتصادی ما سعی میکنند مسایل دیگری به وجود آورند تا به خیال خودشان ملت ایران درمانده باقی بماند.

وی بیان کرد: شیطان این جنگ ترکیبی را با همه ابعادش بر علیه مومنان راه انداخته است. مومنان باید حواسشان جمع باشد و با زیرکی صحنه جنگ را به نفع خود تمام کنند.

امام جمعه شیراز اظهارکرد: در صحنه جنگ ترکیبی دشمن بر علیه ملت ایران است؛ اگر کسی بخواهد خود را به غفلت بزند و بگوید اطلاع نداریم دیگر چه زمانی می خواهد بیدار شود برخی از افراد خود را به نفهمی می زنند و حتی بعضی قابل و در عمل با دشمن همراه هستند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه صحنه جنگ بسیار حساس است، گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب دشمنان هر چه با عوامل نفوذی خود تلاش کردند تا ملت ما را از عرصه مطالبه ارزش های دینی و انقلابی دور و مجبور به تسلیم کنند این ملت تا به امروز محکم و مقاوم در دهان دشمن زده است و از این به بعد هم در دهان دشمن می زند.

وی یادآور شد: اکثریت ملت انقلابی و طرفدار ارزش های انقلاب ایستاده اند و این حرکت به خوبی ادامه دارد اما ما باید در هر بخشی از این مبارزه و حرکت استراتژی و چارچوب حرکت خود را دقیقا مشخص کنیم و نگذاریم دشمن ولو برای یک لحظه احساس کند می تواند موفق شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بنده قصد دارم جمعیت مومنان روزه دار حرم سوم را سازمان دهم که چارچوب حرکت و مبارزه خود را دقیق تنظیم کنند چون دشمن به یک باره در جایی به ملت آسیب می رساند.

آیت‌الله دژکام اظهار کرد: اگر عرصه جنگ در ۲ قسمت اقتصادی و فرهنگی است ما بایستی برای همه این ‌حمله‌ها، ضد حمله تدارک ببینیم.

وی ادامه داد: مسلما آنچه در عرصه اقتصادی دارد رخ می دهد نیاز به برنامه ریزی دارد و بالاخره متدینین هم وقتی احساس می کنند فشار اقتصادی است شرایط برایشان سخت می شود.

امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین اظهارکرد: روز شنبه ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی و اعلام آمادگی ملت برای همراهی با نظام مقدسی است که با هزاران شهید آبیاری شده است.

آیت‌الله دژکام همچنین با بیان اینکه روز یکشنبه ۱۳ فروردین روز طبیعت است، گفت: ممکن است دشمن روز طبیعت را بهانه‌ای برای معصیت قرار دهد. کسی مخالف بهره‌مند شدن مردم از طبیعت در این روز نیست اما مخالف این هستیم که معصیت شود؛ لذا باید همه دستگاه ها به این مسئله ورود کنند و به مقابله با کار ضد انقلابی بپردازند.

وی ادامه داد: برای اینکه اینها دارند با دشمن همراه می‌شوند. همه مردم به ویژه جوانان باید حواسشان جمع باشد تا اگر می‌خواهند از طبیعت بهره‌مند شوند معصیت خدا نکنند و نگذارند معصیت خدا بشود.

نماینده ولی فقیه در فارس در ادامه با بیان اینکه روز پنجشنبه۱۷ فروردین ماه میلاد امام حسن مجتبی (ع) در پیش داریم، گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) ۲ حرکت خوب در شیراز شکل می‌گیرد. در این روز اجتماع روزه اولی ها در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود. سال گذشته نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر روزه اولی آمدند در حرم شاهچراغ (ع) جمع شدند. انشاءالله امسال هم این مراسم به خوبی برگزار می‌شود. خانواده‌ها کمک کنند تا این حرکت ارزشمند برای روزه اولی ها شکل بگیرد. به نوجوانان که امسال برای اولین بار روزه گرفتند افتخار می‌کنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر