کد خبر: 152638
A

سردار شفایی: اتحاد مردم توطئه دشمن را شکست داد/ وظیفه همه ایرانیان و آزادی‌خواهان این است که مکتب حاج قاسم را حفظ کنند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ملت سربلند، همیشه در صحنه، مومن و انقلابی و رهروی ولایت، همواره عامل استحکام و قوت نظام و عزتمندی اسلام و میهن بوده‌اند و همچنان حامی اسلام و رهبری و انقلاب هستند.

سردار شفایی: اتحاد مردم توطئه دشمن را شکست داد/ وظیفه همه ایرانیان و آزادی‌خواهان این است که مکتب حاج قاسم را حفظ کنند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز ۱۸ فروردین در اجتماع مردم و مسوولان شهرستان تفتان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران سبب شکست توطئه های شوم دشمنان گردیده است.

وی با قدردانی از همگرایی، اتحاد، همبستگی و همراهی مردم شهرستان تفتان با نظام اسلامی افزود: مردم این استان و شهرستان با برخورداری از بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی فریب خائنین به نظام مقدس جمهوری را نخورده و با شایستگی از ارزشهای اسلامی و انقلابی صیانت کرده اند.

شفایی ادامه داد: شکل گرفتن عناصر وحدت و همدلی در ایران اسلامی سبب بالا رفتن روحیه مقاومت و ایستادگی مسلمانان در مقابل جبهه های ظلم استکباری گردیده و دشمنان را در رسیدن به اهداف ننگین شان ناکام ساخته است.

وی ادامه داد: سال هاست جمهوری اسلامی به همه دنیا اعلام می کند که نظم حاکم بر روابط بین الملل، نامتوازن، غیر عادلانه و ظالمانه بوده و برخی کشورها به ویژه آمریکا در راس این بی عدالتی و نابرابری در روابط بین المللی قرار دارند و هر اقدام استعماری و ظالمانه خود را با استفاده از قدرت و جایگاه خود در این هژمونی به ظاهر قانونی، توجیه کرده و به هیچ نهاد و سازمان بین المللی هم پاسخگو نیستند.

شفایی بیان کرد: وظیفه و رسالت مهم همه ایرانیان، مسلمانان و آزادی خواهان جهان این است که در تقویت، تحکیم و ماندگاری مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر