کد خبر: 153241
A

کیهان خطاب به مسئولان: از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی نترسید

ارگان مطبوعاتی تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: افراد مشهور و رسانه‌های زنجیره‌ای این جریان (غربگرا) مسئولین را از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی می‌ترسانند و این‌گونه القا می‌کنند که جامعه تاب اجرای هیچ‌گونه برخوردی در این خصوص را ندارد و التهاب و خشم عمومی مردم دامن مسئولین و کشور را خواهد گرفت!

کیهان خطاب به مسئولان: از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی نترسید

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی تحت مدیریت حسین شریعتمداری در مطلبی مدعی شد که رسانه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب مسئولان را از عواقب مقابله با بی‌حجابی می‌ترسانند در حالی که نباید ترسید و قاطبه مردم مقاومتی در برابر پیاده‌سازی احکام الهی ندارند.

کیهان نوشت: افراد مشهور و رسانه‌های زنجیره‌ای این جریان (غربگرا) از طرفی مسئولین را از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی می‌ترسانند و این‌گونه القا می‌کنند که جامعه تاب اجرای هیچ‌گونه برخوردی در این خصوص را ندارد و التهاب و خشم عمومی مردم دامن مسئولین و کشور را خواهد گرفت!

اما همین افراد و رسانه‌ها از سوی دیگر با برجسته‌کردن مسئله حجاب و تمرکز بر برخورد‌های قانونی دولت در این زمینه و همچنین بازتاب گسترده برخی تنش‌ها میان عموم مردم اقدام به حساسیت‌زایی و تحریک افکار عمومی می‌نمایند و سپس دوباره به دولتمردان درباره ایجاد التهاب و آشوب در جامعه هشدار می‌دهند!

این دور باطل به همین شکل ادامه می‌یابد تا اراده مسئولین در اجرای حکم خدا و جلوگیری از شیوع فساد در جامعه سست شود و وضعیت تاسف‌بار فعلی استمرار یابد.

اما این بار سیاست مسئولین کشور برای حل مسئله حجاب، سنجیده‌تر و هوشمندانه‌تر از گذشته است و در صورتی که این سیاست‌ها به همین منوال ادامه یابد، کار فرهنگی و جهاد تبیین به موازات برخورد انتظامی و قانونی فراگیر شود و جلوی جنجال‌آفرینی جاهلانه یا مغرضانه برخی افراد و رسانه‌ها گرفته شود،

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر