کد خبر: 155375
A

معاون هماهنگ کننده سپاه: دولت قبل در زمینه فضای مجازی کم کاری کرد و فضا را در اختیار بیگانگان گذاشت

سردار نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران: بسیج کارهای بزرگی در حوزه فضای مجازی انجام داده به طوریکه ایجاد پیام‌رسان‌های داخلی کار دانشمندان جوان بسیجی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه: دولت قبل در زمینه فضای مجازی کم کاری کرد و فضا را در اختیار بیگانگان گذاشت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار محمدرضا نقدی در همایش نخبگان و فرهیختگان بسیجی استان اردبیل با بیان اینکه ایران اسلامی در حال پیشرفت است، اظهار کرد: ایران امروز در موضع اقتدار است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در حال افول هستند، تصریح کرد: کشور ما با اینکه با مشکلات عمده‌ای مواجه است ولی با عنایت خداوند متعال روز به روز در حال رشد، بالندگی و پیشرفت است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران به حقانیت مسیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز ایجاد امید و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان رسالت بسیج است.

سردار نقدی به تشریح محاصره تبلیغاتی دشمنان پرداخت و افزود: تصویرسازی به دور از واقعیت‌ها و نهادینه کردن آن در ذهن مخاطبان همان محاصره تبلیغاتی است.

وی به ذکر نمونه‌هایی از محاصره تبلیغاتی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و خاطرنشان کرد: رسانه‌های دروغین دشمنان کاری کردند که فوت معمولی یک خانم در ایران، به جریان تبدیل شد به طوری که جهان را عزادار کرد.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در تصویرسازی استکبار از جریان فوت «مهسا امینی» رئیس جمهور و نخست وزیر برخی کشورها اعلام نظر کرده و هواپیماها با دود موتورهایشان هشتک مهسا را در آسمان هک کردند.

وی با بیان اینکه واقعیت‌ها و اثبات حقایق بعد از تصویرسازی‌های دروغین دشمنان مؤثر واقع نشد، بیان کرد: اعلام جزئیات فوت مهسا امینی و اعتراف پدر این مرحوم در کنار روشنگری‌های دیگری که در جلوی دوربین‌ها اتفاق افتاد نیز کاری از پیش نبرد چرا که ما در محاصره تبلیغاتی دشمنان قرار گرفته بودیم.

سردار نقدی به گزارش شبکه ان.بی.سی آمریکا که یک شبکه حکومتی است، اشاره کرد و ادامه داد: این شبکه وابسته از جلسه استماع کنگره آمریکا پرده برداشت و اعلام کرد که در مهر و آبان سال گذشته سه هزار و 234 زندانی آمریکایی در سال 2019 در زندان کشته شدند و این یعنی اتهام دروغینی که آمریکا به ایران زده و سه هزار بار به خودشان برمی‌گردد.

سردار نقدی توطئه‌های استکبار جهانی علیه کشور و ملت ایران را یادآور شد و اظهار کرد: استکبار جهانی در کنار تحمیل جنگ هشت ساله متفکرین و نظریه‌پردازان نظام همچون شهیدان مطهری و بهشتی را ترور کرد تا به توهم خود جلوی پیشروی انقلاب اسلامی را بگیرد.

 با بیان اینکه غرب و آمریکا جنگ و تحریم، نفوذ و ترور و خرابکاری در پروژه‌هایشان را نداشتند، تصریح کرد: اروپا در فرصت 300 ساله و آمریکا در فرصت 240 ساله خود در کنار برخورداری از مزیت‌های استعماری در آسیا و آفریقا با مشکل بحران هویت و کاهش جمعیت مواجهه هستند و تمدن غربی در کوچه‌ها و خیابان‌های لندن، پاریس و آمریکا بیانگر ذلت آنها است.

سردار نقدی افزود: امروز خانواده، زندگی اجتماعی و در کل حیات بشر در فرب مفهوم خود را از دست داده است.

وی تفکرات غرب در زمینه ایران را متذکر شد و خاطرنشان کرد: آمریکا که درصدد نابودی ایران بود و می‌خواست حزب‌الله لبنان و حماس فلسطین را منحل کند امروز در مشکلات داخلی خود غوطه‌ور است.

سردار نقدی با بیان اینکه ما هم مشکلات زیادی در کشور داریم، اضافه کرد: راه حل مشکلات ما در نسخه امتحان پس داده غرب نیست چرا که آمریکا با داشتن علم، قدرت و فناوری در کنار امپراطوری رسانه‌ای کاری از پیش نبرده و به منفورترین کشورها تبدیل شده است.

وی به جنگ روانی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: امروز 200 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان درصدد تغییر سبک زندگی مردم ایران هستند و در کنار آن منافقان نیز با تولید محتوا و انتشار شبهه، شایعه و اتهام درصدد سمپاشی و القای ناامیدی هستند، غافل از اینکه اگر فرمول آنها عمل می‌کرد امروز ارتش 700 میلیارد دلاری آنها ناکارآمد، ناتوان و بی‌خاصیت نبود.

سردار نقدی به مسئله زنان نیز اشاره کرد و گفت: رفاه، امنیت، بهداشت و سواد که معدل آنها امید به زندگی است روز به روز در ایران در حال افزایش است به طوریکه طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی که مدیریت آن نیز در دست صهیونیست‌ها است، امید به زندگی در زنان ایرانی 22 سال افزایش یافته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران در شاخص امید به زندگی در رتبه 139 قرار داشت، اظهار کرد: در سایه امنیت و آرامشی که نظام اسلامی برای کشور به ارمغان آورده، ایران به جایگاه 39 دست یافته و طبق پیش‌بینی‌ها در سال‌های آینده جز 10 کشور جهان خواهد شد.

وی به راهکار کنترل تورم و افزایش تولید نیز اشاره کرد و گفت: هدایت نقدینگی‌های مردم به سمت تولید هم منجر به کنترل تورم شده و هم با حمایت از کسب و کارهای کوچک، اشتغالزایی می‌شود.

سردار نقدی افزایش تولید در کشور را مستلزم فرهنگسازی دانست و تصریح کرد: راه حل بسیاری از مشکلات کشور در فرهنگسازی است چرا که فرهنگسازی مقدمه پیشرفت در امور است.

وی راهکار بسیاری از مشکلات را در تدوین نسخه‌های اسلامی و بومی عنوان کرد و افزود: تنها با نظام‌مند کردن تفکرات اسلامی می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

سردار نقدی به فرمول شیفتگی خدمت در مدیران نیز اشاره کرد و ادامه داد: تنها راه ایجاد شیفتگی خدمت در مدیران، برپایی مجالس موعظه در دستگاه‌های اجرایی است چرا که مدیران با موعظه انگیزه خدمت پیدا می‌کنند.

وی خواستار تمرکز نخبگان جامعه به مباحث مطالبه‌گری شد و خاطرنشان کرد: فرهنگسازی و مطالبه از دستگاه‌ها برای اجرای قوانین چک و ثبت املاک با اینکه از بروز فساد جلوگیری می‌کند، موجب کاهش پرونده‌های قضایی در دادگاه‌ها نیز می‌شود.

سردار نقدی به روابط اقتصادی با همسایگان اشاره کرد و گفت: ما باید تلاش کنیم تا با همسایگان خود رابطه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برقرار کنیم چرا که نگاه صرف به شرق و غرب راهگشا نیست.

وی به فضای مجازی نیز اشاره کرد و افزود: متأسفانه دولت قبل در زمینه فضای مجازی کم کاری کرد و فضا را در اختیار بیگانگان گذاشت و آنها از فرصت موجود استفاده کرده و میدان‌داری کردند.

سردار نقدی به دستاوردهای بسیج در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: بسیج کارهای بزرگی در حوزه فضای مجازی انجام داده به طوریکه ایجاد پیام‌رسان‌های داخلی کار دانشمندان جوان بسیجی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در پایان سخنان خود از نخبگان بسیجی خواست تا با هم‌اندیشی و تعامل، وابستگی‌های کشور را کاهش داده و تسهیل‌گر روند پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر