کد خبر: 156396
A

ابوترابی نماینده مجلس: افرادی که در اغتشاشات دستگیر شدند به عنوان خبرنگار و هنرمند آموزش دیده‌ سازمان‌های جاسوسی بودند

ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید با جریان خزنده نفوذ در حوزه فرهنگ و هنر برخورد شود، گفت: این برخورد شامل هنرمندان و ورزشکارانی می‌شود که با قصد و غرض در خارج از کشور به بهانه کلاس‌های ورزشی و هنری آموزش دیده و سازمان‌دهی شدند.

ابوترابی نماینده مجلس: افرادی که در اغتشاشات دستگیر شدند به عنوان خبرنگار و هنرمند آموزش دیده‌ سازمان‌های جاسوسی بودند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ابوالفضل ابوترابی درباره نقش‌آفرینی برخی افراد در اعتراض های سال گذشته و همچنین در موضوع عفاف و حجاب، به ارگان رسانه ای نزدیک حداد عادل گفت: سالیان سال دستگاه های امنیتی تذکر دادند و بعضا افرادی در بانک ها و مراکز مختلفی مثل صداوسیما دستگیر شدند اما ۱۰، ۱۵ سال غافل بودیم و این افراد با واسطه و یا بی‌واسطه توسط دستگاه‌های امنیتی کشورهای خارجی به خصوص سیا، موساد و سایر کشورهای غربی به کلاس‌های مختلفی در خارج از کشور رفتند و آموزش‌های لازم را تحت پوشش خبرنگاری و هنرمندی دیدند. حتی به این افراد به صورت هدفمند در مسابقات بین المللی جایزه داده و آن ها را برای این روزها آماده کردند.

بنابر گزارش دیده بان ایران، این نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر اینکه باید این کوتاهی را جبران کرد، گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری می‌توان اغتشاشات سال قبل که یک تهدید بود را با درایت و هوشمندی به فرصت تبدیل کرد که کارهایی هم شروع شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: در بعد موضوعات فرهنگی، تعدادی از سلبریتی‌ها و هنرمندان و ورزشکارانی همسویی کردند و هنوز هم نمی خواهند به اشتباهات خود پی ببرند البته بعد از صحبت‌های رهبری تعدادی از آن ها کنار کشیده و پذیرفتند که تحت تاثیر القائات دشمن در فضای مجازی قرار گرفتند اما برخی از آن ها هنوز به روش قبل هستند.

وی با بیان اینکه باید برای این افراد کار فرهنگی انجام شود، افزود: باید کار قهری و قضایی برای آن افرادی صورت گیرد که کار فرهنگی روی آن‌ها اثر نمی گذارد و معاندانه و آموزش دیده، تحت‌ هدایت سرویس های اطلاعاتی هستند؛ کما اینکه در تمام دنیا با سلبریتی‌های قانون شکن برخورد قهری، مجازاتی، دادگاهی و کیفری می‌شود.

ابوترابی درباره لزوم برخورد دستگاه‌های امنیتی و قضایی گفت: باید اولین مرحله کارهای فرهنگی باشد همان طور که رهبری جهاد تببین را بیان کردند؛ جهاد تبیین همچون جهاد جنگ است و باید برای آن همت و جان فشانی شود. بعد از آن نیاز به ورود دستگاه‌های قضایی و امنیتی و انتظامی است به خصوص برای کسانی که مغرضانه رفتار کرده و در تماس با سرویس‌های اطلاعاتی بوده و آموزش دیدند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم برخورد با جریان خزنده نفوذ در حوزه فرهنگ و هنر، گفت: این برخورد شامل هنرمندان و ورزشکارانی می‌شود که با قصد و غرض در خارج از کشور به بهانه کلاس‌های ورزشی و هنری آموزش دیده و سازمان‌دهی شدند، علاوه بر این باید با آقازاده‌هایی که جاده‌صاف‌کن سرویس‌های جاسوسی دشمن در حوزه فرهنگ و هنر برخورد صورت گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر